Strona 1 z 1

Przepuszczające uszczelniacze AJM

: pt lip 23, 2010 16:23
autor: malinamk4
Witam, pojechałem dzisiaj na CHIP-a lecz sprawa okazała się bardziej skomplikowana :goof: Mianowicie gość po podpięciu do kompa stwierdził,że mam za wysoką temperaturę wracającego z pompo wtrysku paliwa ponad 70stopni i że 2 pompki przepuszczają na uszczelniaczach.Nie znam się na tym, tylko tyle co czytałem na forum.Powiedział że trzeba frezować gniazda pompek i wymienić wszystkie oringi na nich i śruby którymi są przykręcone. Poza tym nie idzie ustawić konta wtrysku bo komputer żeby wyrównać prace silnika jakoś się przestawia czy coś???Dodatkowo zalecił czyszczenie układu wtryskowego jakimś preparatem :chytry:
Całość wycenił na 1150zł(800 frezowanie + komplet uszczelnień- 350 to czyszczenie)

Czy ktoś z szanownego grona może coś doradzić???

: pt lip 23, 2010 16:46
autor: Fahoo
jest cos takiego w PD jak wycieranie sie gniazd pompek
nikt jednoznacznie nie stwierdził od czego to sie robi poprostu po duzym przebiegu tak jest

: pt lip 23, 2010 16:48
autor: malinamk4
Fahoo pisze:jest cos takiego w PD jak wycieranie sie gniazd pompek
nikt jednoznacznie nie stwierdził od czego to sie robi poprostu po duzym przebiegu tak jest
Rozumiem a jak z ceną za tą usługę???

: pt lip 23, 2010 16:55
autor: Fahoo
jak kazde zdjęcie czapki kosztuje drogo...
dopytaj co wchodzi w zakres naprawy....
w cenie jest planowanie głowicy i rozrzad ?
bo jeśli samo frezowanie gniazd to uwazam ze za drogo

: pt lip 23, 2010 17:03
autor: malinamk4
Tzn z tego co mówił to frezowanie gniazd i wymiana tych gumek, czyszczenie układu nowy filtr paliwa.No i ustawianie rozrządu kątu itp.

[ Dodano: 24 Lip 2010 12:27 ]
Czy jeżeli zrobię logi to będzie coś więcej wiadomo??Jeżeli tak to których bloków???

[ Dodano: 26 Lip 2010 23:02 ]
Nie wiem czy dobrych grup i czy w dobry sposób ale oto logi jakie chwilę temu zrobiłem na silniku rozgrzanym po przejechaniu 20km.Logi zrobiłem biegu jałowym

Log (0 - 003,011,023)
Log (1 - 003,001,023)