Strona 1 z 1

jak wyłaczyc brzeczek oleju

: śr lip 14, 2010 12:58
autor: krissst
jak w temacie, jak jade jest to irytujace, odłaczyłem kabelki od czujników, ale i tak po przejechaniu jakiegos kilometra brzeczy przy połaczeniu ic ze soba taksamo prosze o jakies konkretne rady jak to wyłaczyc (temat przyczyny był wałkowany na innym temacie, wiec odpowiedzi typu sprawdz sprawdz filtr itp bardzo niemile widziane)

: śr lip 14, 2010 13:40
autor: janusz2008
Nie da się tego zrobić, bez ingerencji w elektronikę licznika.

: śr lip 14, 2010 13:45
autor: Hz
Dokładnie nie idzie tego zrobić... Trzeba naprawić awarię:P:P Wiem bo kolega w Mk3 to samo miał i denerwowao t fest ;/;/

: śr lip 14, 2010 23:12
autor: Bartek_R
wyłączenie brzęczyka to żadne rozwiązanie trzeba znaleźć przyczynę i ją usunąć co z tego że wyłączysz brzęczyk jak za chwilę ci może silnik paść :bajer:

: czw lip 15, 2010 09:55
autor: munior
krissst pisze:jak jade jest to irytujace, odłaczyłem kabelki od czujników, ale i tak po przejechaniu jakiegos kilometra brzeczy przy połaczeniu ic ze soba taksamo prosze o jakies konkretne rady jak to wyłaczyc (temat przyczyny był wałkowany na innym temacie, wiec odpowiedzi typu sprawdz sprawdz filtr itp bardzo niemile widziane)
Nie wiem jak jest w GOLFIE II ale w nowszych silnikach jeden z czujników to czujnik dynamicznej kontroli ciśnienia ,czyli tzw.zwierny który po odpaleniu zwiera styki i są one zwarte do momentu kiedy ciśnienie oleju nie spadnie poniżej 0,9 bara.Kiedy ciśnienie spadnie poniżej 0,9 bara lub czujnik po prostu się uszkodzi to rozwiera styki i włacza się brzęczyk .I teraz reasumując ; jak chcesz żeby ci nie brzęczało musisz kabelek od tego czujnika zewrzeć do masy .Ale ja bym najpierw sprawdził ciśnienie oleju ,bo trzeba usunąć przyczynę a nie skutki

: czw lip 15, 2010 23:36
autor: Bartek_R
w mkII td ten od brzęczyka czujnik (szary) jest na podstawie filtra oleju,
ale tak jak mówi munior, lepiej sprawdzić co z ciśnieniem