jak wyłaczyc brzeczek oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krissst
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lut 25, 2008 16:30
Lokalizacja: Myślenice

jak wyłaczyc brzeczek oleju

Post autor: krissst » śr lip 14, 2010 12:58

jak w temacie, jak jade jest to irytujace, odłaczyłem kabelki od czujników, ale i tak po przejechaniu jakiegos kilometra brzeczy przy połaczeniu ic ze soba taksamo prosze o jakies konkretne rady jak to wyłaczyc (temat przyczyny był wałkowany na innym temacie, wiec odpowiedzi typu sprawdz sprawdz filtr itp bardzo niemile widziane)



janusz2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 24, 2010 14:45
Lokalizacja: zach.pomorskie

Post autor: janusz2008 » śr lip 14, 2010 13:40

Nie da się tego zrobić, bez ingerencji w elektronikę licznika.



Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

Post autor: Hz » śr lip 14, 2010 13:45

Dokładnie nie idzie tego zrobić... Trzeba naprawić awarię:P:P Wiem bo kolega w Mk3 to samo miał i denerwowao t fest ;/;/


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » śr lip 14, 2010 23:12

wyłączenie brzęczyka to żadne rozwiązanie trzeba znaleźć przyczynę i ją usunąć co z tego że wyłączysz brzęczyk jak za chwilę ci może silnik paść :bajer:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw lip 15, 2010 09:55

krissst pisze:jak jade jest to irytujace, odłaczyłem kabelki od czujników, ale i tak po przejechaniu jakiegos kilometra brzeczy przy połaczeniu ic ze soba taksamo prosze o jakies konkretne rady jak to wyłaczyc (temat przyczyny był wałkowany na innym temacie, wiec odpowiedzi typu sprawdz sprawdz filtr itp bardzo niemile widziane)
Nie wiem jak jest w GOLFIE II ale w nowszych silnikach jeden z czujników to czujnik dynamicznej kontroli ciśnienia ,czyli tzw.zwierny który po odpaleniu zwiera styki i są one zwarte do momentu kiedy ciśnienie oleju nie spadnie poniżej 0,9 bara.Kiedy ciśnienie spadnie poniżej 0,9 bara lub czujnik po prostu się uszkodzi to rozwiera styki i włacza się brzęczyk .I teraz reasumując ; jak chcesz żeby ci nie brzęczało musisz kabelek od tego czujnika zewrzeć do masy .Ale ja bym najpierw sprawdził ciśnienie oleju ,bo trzeba usunąć przyczynę a nie skutki
Ostatnio zmieniony czw lip 15, 2010 09:55 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » czw lip 15, 2010 23:36

w mkII td ten od brzęczyka czujnik (szary) jest na podstawie filtra oleju,
ale tak jak mówi munior, lepiej sprawdzić co z ciśnieniem


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości