Czy padl rozrusznik?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gburwygibus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 21:50
Lokalizacja: Poland

Czy padl rozrusznik?

Post autor: gburwygibus » wt cze 29, 2010 15:53

Witam! Autko po dlugiej trasie 700 km i kilkudniowym postoju mialo problem z odpaleniem, odpalilo po kilku krecniach i kopcilo na bialo. Pomyslalem ze przestawil sie kat wtrysku i go ustawilem bez laptopa na znaczek, ktory juz mialem wczesniej zrobiony. Nastepnie proba sprawdzenia jak odpali, no i niestety został odpalony na 5 biegu. Teraz klapa po przekreceniu stacyjki slychac tylko stuk chyba elektromagnesu i nic. W ostatecznosci juz i przyplywie rozpaczy podjeto probe odpalenia na popych. Bez rezultatu - tylko bialy dym i taki dziwny dzwiek spod maski jakby metaliczny. Mam wrazenie jakby rozrusznik sie rozsypal i blokowal wal silnika-tym tlumacze sobie nie moznosc odpalenia na popych.

Przepraszam za brak polskich znakow, ale pisze z niemieckiej klawiatury.
Dzieki za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony czw lip 08, 2010 16:33 przez gburwygibus, łącznie zmieniany 3 razy.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[url=http://www.przystawach.pl]Agroturystyka Wolimierz[/url]

Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Post autor: FURMAN TDI » wt cze 29, 2010 16:29

Kolego jeśli to bedzie tylko rozrusznik to bedziesz sie cieszył, bo mógł ci przeskoczyć na rozrządzie...wykręć rozrusznik sprawdz na co znim na krótko jeśli umiesz jak nie to niech sie tym zajmie mechanik


...zawsze coś

gburwygibus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 21:50
Lokalizacja: Poland

Post autor: gburwygibus » czw lip 08, 2010 16:31

Witam ponownie.
Silnik rozebrany, w bloku silnika wszystko niby ok nic nie stuka, tłoki pracują tak jak powinny - panewki ok. Po zdjęciu głowicy też nic nie widać, zawory całe, szklanki całe, ale przy próbie odpalenia dochodzi taki dżwięk z głowicy jakby coś stukało metalowego(jakby ktoś młotkiem stukał). Wszystko niby w silniku jest ok, ale nie odpala i kopci na biało. Podajcie proszę namiar na jakiegoś mechanika od silników diesla z okolic Lubania, bo normalnie już masakra tylko płakać się chce.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[url=http://www.przystawach.pl]Agroturystyka Wolimierz[/url]

Naparstek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 21:52
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: Naparstek » czw lip 08, 2010 23:56

gburwygibus pisze:Pomyslalem ze przestawil sie kat wtrysku i go ustawilem bez laptopa na znaczek, ktory juz mialem wczesniej zrobiony.
Podepnij auto pod VAGA i sprawdź ustawienie kąta wtrysku. Wygląda mi to na przestawiony rozrząd lub niedomagające wtryskiwacze.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt lip 09, 2010 10:25

gburwygibus pisze:Silnik rozebrany,
:bajer: Szybki jesteś ,nie upewniłeś się co się dzieje i od razu silnik rozebrałeś ?


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

gburwygibus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 21:50
Lokalizacja: Poland

Post autor: gburwygibus » pt lip 09, 2010 14:52

munior pisze: Szybki jesteś ,nie upewniłeś się co się dzieje i od razu silnik rozebrałeś ?
Ja nie, ale mechanicy. Dziś już wiem co. Mechanik od silników obejrzał wszystko i stwierdził zerwany klin na wale. Przeskoczył rozrząd i doszło do kolizji tłoka z zaworem. Pokazał mi ślad zaworu na tłoku. Robocizna ok. 500 - 600 plus części. Przy okazji nowy rozrząd, olej, płyn - wszystko razem liczę gdzieś ok. 2000 :crazy:
Ostatnio zmieniony pt lip 09, 2010 14:54 przez gburwygibus, łącznie zmieniany 2 razy.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[url=http://www.przystawach.pl]Agroturystyka Wolimierz[/url]

Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » pt lip 09, 2010 16:29

A w 1Z może się zerwać klin na wale?
Za 2000 to weź lepiej goły słupek kup i po problemie,jeszcze ci kasy zostanie :bajer: .
Coś mi się wydaje że ta szybka rozbiórka silnika przez mechaniorów to celowa była :chytry:



gburwygibus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 21:50
Lokalizacja: Poland

Post autor: gburwygibus » pt lip 09, 2010 17:08

Od tych co go tak rozebrali, już zabrałem. Resztę stwierdził mechanik z polecenia.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[url=http://www.przystawach.pl]Agroturystyka Wolimierz[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości