IC (przetarcia) i dolot do niego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

IC (przetarcia) i dolot do niego

Post autor: poolak2006 » ndz cze 27, 2010 20:35

Mam taki problem, bo mam taki tunel który kieruje powietrze do IC. Wszystko ładnie pięknie tylko, ten tunel jest jakoś nie tak bo przetarł mi kiedyś na dole IC... dziś patrzę i co? widzę że znowu się przeciera w tym samym miejscu. Jak prawidłowo to musi być założone?
Obrazek
Te linie na zielono to tak mniej więcej dochodzi ten tunel który kieruje powietrze do IC, a w miejscach na czerwono przecierają się te rureczki (na styku IC z tym "tunelem")... tak około 4, 5 pierwszych od prawej strony (patrząc od strony zderzaka)



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » ndz cze 27, 2010 22:38

Miałem to samo też mi tunel uszkodził IC, ale go posklejałem i do dnia dzisiejszego jest ok.

Widocznie musiałeś przy składaniu coś źle zrobić ten plastik nie może dotykać do chlodnicy u mnie przyczyną był uszkodzony tunel zerwane dolne mocowanie co skutkowało tym że dolna część tunelu cały czas dotykała do IC i przetarło go.

Przy montowaniu odciągnąłem go opaską od IC i jest ok.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » ndz cze 27, 2010 22:41

ale on jest zapięty na tą dolną spinkę, inaczej nie pasuje bo jak go odciągnę to wtedy na tą zapinkę nie che się zapiąć, nie jest popękany ten tunel.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » ndz cze 27, 2010 22:51

ale on jest zapięty na tą dolną spinkę, inaczej nie pasuje bo jak go odciągnę to wtedy na tą zapinkę nie che się zapiąć, nie jest popękany ten tunel.
Aha. U mnie akurat tej zapinki nie było i myślałem że w tym jest problem. Widocznie VW dało ciała na głupiej osłonie. Spróbuj w takim razie cos tam podłożyć albo wypiąć go z dolnej zapinki wtedy nie powinno dotykać a rozpięta zapinka będzie uniemożliwiała zbliżenie się plastiku do IC.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » ndz cze 27, 2010 22:59

No zdejmowałem też ją i nie pomaga to... jakiś czas było ok ale się zsunęło i trze od nowa... ale przykleję chyba od dołu jakiś kawałek czarnego plastiku (około 2-3cm wysokiego) będzie szerzej i się nie omknie do góry na IC... ale myślałem że może da radę jakoś to ustawić, żeby było jak w fabryce...



Awatar użytkownika
marcinotdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
Kontakt:

Post autor: marcinotdi » ndz cze 27, 2010 23:33

witam miałem podobny problem w moim golfie też ten dolot powietrza przetarł mi icka, ic zaklejony a dolot usunięty! golf śmiga jak trzeba już ponad rok i nie mam z tym żadnych problemów! wywal ta obudowa plastikowa przeciera ic od wibracji silnika, wywal ją i po problemie!


BO KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM TDI ;)

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn cze 28, 2010 00:01

No znajomy też nie ma tego i śmiga... ale po mojemu to nie jest zbyt dobre rozwiązanie :bajer: bo powietrze pójdzie tam gdzie ma łatwiej wylecieć czyli w dół.

[ Dodano: 28 Cze 2010 00:03 ]
marcinotdi, A jak to wyjąłeś? Bo ja kombinowałem to wyjąć i doszedłem do wniosku że zderzak trzeba do tego zdjąć...



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn cze 28, 2010 09:26

poolak2006 pisze:A jak to wyjąłeś? Bo ja kombinowałem to wyjąć i doszedłem do wniosku że zderzak trzeba do tego zdjąć...
Niestety ale bez ściagania zderzaka się nie obejdzie. Chyba że to połamiesz.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn cze 28, 2010 13:24

No właśnie tak myślałem. Obetnę trochę tą osłonę i nie będzie dotykało tak będzie najlepiej.



Awatar użytkownika
marcinotdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
Kontakt:

Post autor: marcinotdi » pn cze 28, 2010 17:27

aby dojść do tej osłony musisz zdjąć zderzak


BO KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM TDI ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 214 gości