Przelot zamiast tłumika środkowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Przelot zamiast tłumika środkowego

Post autor: BENITO » śr cze 23, 2010 10:36

Cześć,

Jako że połamał mi się spaw w tłumiku środkowym chciałbym zamiast niego wsadzić zwykłą prostą rurę co przy okazji odetka nieco poczciwego klekota. Orientuje się ktoś jaką średnicę mają rury odchodzące od tłumika środkowego w SB-ku?

Może pasuje rura od jakiegoś innego modelu, byłbym wdzięczny za podpowiedzi.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr cze 23, 2010 10:40

BENITO pisze:Jako że połamał mi się spaw w tłumiku środkowym chciałbym zamiast niego wsadzić zwykłą prostą rurę co przy okazji odetka nieco poczciwego klekota.
Nie byłbym tego taki pewien .Przelot to po prostu rura z dziurkami więc spalin na pewno nie hamuje tyle że zmniejsza ich ciśnienie
Ostatnio zmieniony śr cze 23, 2010 10:41 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr cze 23, 2010 10:44

munior, Ja chciałbym wstawić zwykłą prostą rurę zamiast tłumika a nie tłumik przelotowy, tylko nie wiem o jakiej średnicy/długości szukać rury.
Ostatnio zmieniony śr cze 23, 2010 10:44 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » śr cze 23, 2010 11:03

BENITO, wiem ze były 55mm i 60mm najlepiej sufmiarka i kanał,albo to tłumnikarza :grin: to ci spasuje ale tez odpowiednio pobierze,ja w jr mam 55mm



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr cze 23, 2010 11:09

Jesli do JR były te same tłumiki środkowe to będzie 55 mm.

Właśnie o to chodzi że chciałbym wybrać coś w sklepie zanim pojadę do mechanika który mi to założy na kanale.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr cze 23, 2010 12:22

Do JR idzie taki sam wydech jak do SB http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... r=09010550



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr cze 23, 2010 18:31

SB chyba 50

Tylko w pewnych latach było tak że na tłumiku środkowym była przejściówka z 45 na 50
Ostatnio zmieniony śr cze 23, 2010 18:37 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr cze 23, 2010 21:42

Byłem dziś u fachmana i potwierdziła się twoja teoria. Zaaplikowałem sobie rurę 50mm. Niestety okazało się że mam KATALIZATOR W SB :goof: aż przetarłem oczy ale to prawda. Na razie założyłem rurę od kata do tłumika końcowego, ale w przyszłości pozbędę się kata kupują rurę od kolektora do SB bez kata.


Co dziwne facet który zęby zjadł na wydechach mówił mi ze to nie pierwszy katalizator przy tym silniku jaki widział.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr cze 23, 2010 21:45

Być może była to edycja dla jakiegoś kraju i po prostu musiało tak być... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr cze 23, 2010 22:52

Ja proponujeCi kata wywalić i to szybko z własnej praktyki wiem że potrafi zatkać turbinę sadzą , auto inaczej zbiera się od dołu , fajniej turbinka świszczy i ma lżej po prostu w 1V dla ciekawosci rura była 45 mn seryjnie. Byc może też było tak że ktoś go dołozył lub po prostu zamówił przy sprzedaży auta w salonie bo wszystko można było zamówic , zobacz sobie najlepiej datę produkcji .
Ostatnio zmieniony śr cze 23, 2010 22:55 przez grandi, łącznie zmieniany 2 razy.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » śr cze 23, 2010 23:00

BENITO, gdzie i kiedy masz wyprodukowanego swojego golfiacza ? szczerze mówiąc nigdy nie przypatrywałem sie na podnośniku na wydech i możliwe że też mam kata, tym bardziej że mój listopad 91r produkcji ;X



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw cze 24, 2010 07:01

grandi pisze:1V dla ciekawosci rura była 45 mn seryjnie
W życiu.
Wydech na 45mm miały JP-ki.
Z resztą pisaliśmy już kiedyś o tym i dałem screen'y z AutoDaty...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » czw cze 24, 2010 11:02

Michaś_1977 pisze:
grandi pisze:1V dla ciekawosci rura była 45 mn seryjnie
W życiu.
Wydech na 45mm miały JP-ki.
Z resztą pisaliśmy już kiedyś o tym i dałem screen'y z AutoDaty...
...popieram w moim 1V jest 50mm i przypuszczam że w każdym innym powinno być tak samo :hmm:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw cze 24, 2010 11:53

BENITO pisze:Na razie założyłem rurę od kata do tłumika końcowego, ale w przyszłości pozbędę się kata kupują rurę od kolektora do SB bez kata.
Więc jak będziesz to robił,to ogarnij temat pipy.Wywal ją,z suszarki wydech poprowadź w dół kolankiem,później plecionka i kawałek wyprofilowanej rury.Będzie lepiej :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości