Tubina KKK K14 dmucha max 1 bar - co może być nie tak?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tubina KKK K14 dmucha max 1 bar - co może być nie tak?
Podkręcałem ostatnio moją dmuchawe i nie mogę uzyskać więcej niż 1 bar... ten bolec na imbus jest już o pół cm od sruby z kontry i nie chce dalej iść a turbina ledwo 1 bar osiąga...
Czym to może być spowodowane ? jakieś rady??
Czym to może być spowodowane ? jakieś rady??
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Zobaczysz jak szybko sprzegło zakończy żywot - moje nowe wytrzymało pół roku
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
rozumiem że nie robiłeś nic innego jak but w podłogę?? ja jak jeżdżę z pracy do pracy to czasem nawet 0,3 nie nadmucha więc gdzie tu sprzęgło ma paść ? nie kręcę tego po to by non stop auto pałować i sprzęgło palić tylko żeby była "rezerwa" jak będzie potrzeba.
1 bar dużo, to pojęcie względne przyznasz?
Nie zmienia to faktu ze chciał bym wiedzieć co jest ze nie da się więcej ? turbo pada coś innego? czy żeby było więcej trzeba MBC??
yyy to nie TDi tylko TD
1 bar dużo, to pojęcie względne przyznasz?
Nie zmienia to faktu ze chciał bym wiedzieć co jest ze nie da się więcej ? turbo pada coś innego? czy żeby było więcej trzeba MBC??
yyy to nie TDi tylko TD
Ostatnio zmieniony śr cze 16, 2010 22:21 przez Ree, łącznie zmieniany 1 raz.
- mateusz_kajtek
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
- Kontakt:
u mnie jest natomiast sytuacja odwrotna, otóż zakupiłem manometr ( w celu zwiekszenia cisnienia) i podłączeniu i kilku próbach byłem bardzo zdziwiony bo moja k14 dmucha do 1.3-1.4 bara być może ktoś kiedyś kombinował i ustawiał "na oko" albo tez zawór WG sie zaciął? :/ sytuacja bardzo dziwna i zamiast zwiekszac cisnienie do 1 bara nie ruszam nic bo dmucha aż za bardzo zmniejszac tez nie bede bo nie długo czas na nowa suszare
NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548
- trepek
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 21:58
- Lokalizacja: Osiek k/Olkusz
- Kontakt:
Te 130KM w TDI czy TD? Bo w AAZ, pompie 10'tce i turbawce k14 pompującej na 1.3 bar nie uzyskasz 130KM.edzio pisze:chodzi o porównanie do np.130KM.gdzie turbo daje ok.1.3Ree pisze:yyy to nie TDi tylko TD
a 90KM ok 0.8
Zresztą 1.3 bar dla VNT to zupełnie co innego niż 1.3 bar dla zwykłej turbawki starego typu, szczególnie dla k14 gdzie widziałem już szaleńców katujących ją na 2 bary. I o dziwo - dawała radę. Ale przez ile? tego nie wiem.
Wielce prawdopodobne, że się zaciął, wielu już miało z tym przygody (łącznie ze mną)mateusz_kajtek pisze:może ktoś kiedyś kombinował i ustawiał "na oko" albo tez zawór WG sie zaciął?
[ Dodano: 16 Cze 2010 23:05 ]
Pół roku +- dwa miesiące wytrzyma, ale to bez sensu - dobijasz napęd i nie ma wysokich obrotów.trepek pisze:Ale przez ile? tego nie wiem.
W moim przypadku na serii (0.6-7) jak i na 1 bar wstaje bardzo szybko nawet na piątym biegu więc nie wiem gdzie może być przyczyna. Zawór mam skręcony na maksa i nie puszcza. Rozumiem, że jak kończy się cięgno regulacji to już powinno być grubo powyżej 1.1?t0mal pisze:Problem może być w tym, że turbo jest dojechane - syf z oleju odłożył się na łożyskach. (oczywiście, jeśli nie masz zaworu na kolektorze dolotowym)
K14 da radę i ponad 1.5 bara napompować.
nie mój temat więc eot z mojej strony
Ostatnio zmieniony śr cze 16, 2010 23:22 przez człek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości