Strona 1 z 1

Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...

: śr cze 16, 2010 16:35
autor: macv6
Wczoraj poraz trzeci ( http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318775" onclick="window.open(this.href);return false; ) zapowietrzył mi się Golf. :grrr: :grrr:
Czy problem może leżeć w podgrzewaczu? Wczoraj go owinąłem teflonem, ale pęcherzyki nadal są. Wymienić filtr na taki z mk2?
Pomóżcie, bo to się staje niebezpieczne, wczoraj stanął na środku ruchliwego skrzyżowania... :grrr:

Przepraszam za zakładanie drugiego wątku na ten sam temat, ale tamtego nie mogłem podnieść, a nie chciałem zakładać drugiego konta...

: śr cze 16, 2010 16:49
autor: munior
macv6 pisze:Wczoraj go owinąłem teflonem, ale pęcherzyki nadal są. Wymienić filtr na taki z mk2?
Pomóżcie, bo to się staje niebezpieczne, wczoraj stanął na środku ruchliwego skrzyżowania... :grrr:
Niestety kolego,nie da się pomóc na odległość w takim przypadku .Musisz po kolei sprawdzić układ paliwowy ze szczególnym naciskiem na wszelkie ori opaski inaczej się nie da

: śr cze 16, 2010 16:53
autor: macv6
Zaraz wymienię te przy filtrze... Pod tylną kanapą złączki przy smoku bardzo mocno trzymają.

: śr cze 16, 2010 22:54
autor: munior
macv6 pisze:Zaraz wymienię te przy filtrze..
Nie pisałem żeby wymieniać :grin: posprawdzaj najpierw :cool:

: śr cze 16, 2010 23:12
autor: t0mal
Podgrzewacz raczej nic do tego nie ma, jak filtr paliwa? A może wtryski się wieszają?

: czw cze 17, 2010 00:36
autor: macv6
munior, wg. mnie są dobre - ściskają. Mam w garażu dużo opasek skręcanych śrubką, więc podmienię...

t0mal, Filtr paliwa wymieniłem po pierwszej akcji no i jak widać niewiele to dało... W przyszłym tygodniu chyba będę miał już 216, więc zobaczymy. Można jakoś bez specjalistycznych narzędzi sprawdzić czy się "wieszają"?

[ Dodano: 17 Cze 2010 00:40 ]
I zawsze przy takiej akcji wężyk od filtra do pompy jest pusty lub są z 4cm paliwa (od strony pompy). Filtr też jest suchy ponieważ jak wlewam paliwo przez otwór podgrzewacza to bez problemu wsiąka.

: czw cze 17, 2010 07:38
autor: eku_suci
Witam kolego, spróbuj wymienić --> http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
jest to częsty powód zapowietrzania się silnika. Tani zamiennik to koszt w granicach
15-20 zł Pozdrawiam

: śr cze 23, 2010 19:29
autor: krzysbiker
kolego proponuje ci zrobic kilka testów jak mo moim poscie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... krzysbiker
lub nie zastanawic sie i kupic filtr paliwa z golfa V unikniesz zapowietrzenia zwiasanego z zaciaganiem z filtra paliwa z podgrzewacza

[ Dodano: 23 Cze 2010 19:39 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... r&start=15

: czw cze 24, 2010 12:50
autor: gmt
eku_suci pisze:Witam kolego, spróbuj wymienić --> http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
jest to częsty powód zapowietrzania się silnika. Tani zamiennik to koszt w granicach
15-20 zł Pozdrawiam
Tak jak kolega wyżej pisze. Miałem dokładnie takie same objawy - wymiana zaworka zwrotnego rozwiązała problem. :bigok:

: czw cze 24, 2010 14:44
autor: munior
gmt pisze:Miałem dokładnie takie same objawy - wymiana zaworka zwrotnego rozwiązała problem.
:bajer: Ale na zdjęciu jest podgrzewacz paliwa a nie zaworek zwrotny :chytry: I winny jest oring który go uszczelnia a nie sam podgrzewacz :bigok:

Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...

: pt sie 06, 2010 00:10
autor: macv6
Przed wczoraj poraz czwarty mój Golfik się zapowietrzył. :grrr: Na szczęscie stało się to tuż przy stacji, więc się mogłem spokojnie dotoczyć na parking i zacząć go "reanimować". Zatankowałem(wskaźnik był tuż przed czerwonym polem), wlałem paliwo do filtra, do wężyka i za którymś razem zapalił.
Dwa zdarzenia miały miejsce kiedy wskazówka była tuż przed rezerwą, jeden raz stanął gdy była już rezerwa, a raz kiedy było około ćwierć baku paliwa.

Postanowiłem wywalić podgrzewacz i zamontować filtr tylko z dwoma wyjściami, a przewody od podgrzewacza połączyć ze sobą. Niestety, nic to nie dało, pęcherzyki nadal są widoczne w przewodzie między filtrem a pompą, może jest ich troszke mniej. Na filmie widać jak to wszystko zmontowałem no i później także można zobaczyć pęcherzyki kiedy silnik jest włączony. " onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystkie widoczne złączki pod maską i pod tylną kanapą siedzą sztywno i nie ma żadnych wycieków.
Nie wiem co robić, chyba zaleje do pełna i będę pilnował żeby poziom paliwa nie spadł poniżej 1/2.

Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...

: pt sie 06, 2010 08:34
autor: t0mal
Zaglądałeś do smoka, ew. pompy paliwa w baku (zależnie od silnika)?

Re: Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...

: pt sie 06, 2010 10:12
autor: macv6
Zaglądałem. U mnie jest pompa i w ogóle ten cały smok jest inny w 4motion(link do wątku w którym to opisałem jest u góry), tzn jest połączony jakimiś wężykami i bez odpinania nie dało się go wyciuągnąć. W każdym bądź razie wokół niego było czysto i nie zauważyłem żeby bak był jakoś strasznie zasyfiony.

Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...

: pt sie 06, 2010 11:55
autor: t0mal
Nie spodziewaj się, że znajdziesz tam grudy węgla, pompa jest pierwszym podejrzanym.