Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
macv6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pt paź 19, 2007 22:00
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...

Post autor: macv6 » śr cze 16, 2010 16:35

Wczoraj poraz trzeci ( http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318775" onclick="window.open(this.href);return false; ) zapowietrzył mi się Golf. :grrr: :grrr:
Czy problem może leżeć w podgrzewaczu? Wczoraj go owinąłem teflonem, ale pęcherzyki nadal są. Wymienić filtr na taki z mk2?
Pomóżcie, bo to się staje niebezpieczne, wczoraj stanął na środku ruchliwego skrzyżowania... :grrr:

Przepraszam za zakładanie drugiego wątku na ten sam temat, ale tamtego nie mogłem podnieść, a nie chciałem zakładać drugiego konta...



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr cze 16, 2010 16:49

macv6 pisze:Wczoraj go owinąłem teflonem, ale pęcherzyki nadal są. Wymienić filtr na taki z mk2?
Pomóżcie, bo to się staje niebezpieczne, wczoraj stanął na środku ruchliwego skrzyżowania... :grrr:
Niestety kolego,nie da się pomóc na odległość w takim przypadku .Musisz po kolei sprawdzić układ paliwowy ze szczególnym naciskiem na wszelkie ori opaski inaczej się nie da


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
macv6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pt paź 19, 2007 22:00
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: macv6 » śr cze 16, 2010 16:53

Zaraz wymienię te przy filtrze... Pod tylną kanapą złączki przy smoku bardzo mocno trzymają.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr cze 16, 2010 22:54

macv6 pisze:Zaraz wymienię te przy filtrze..
Nie pisałem żeby wymieniać :grin: posprawdzaj najpierw :cool:
Ostatnio zmieniony śr cze 16, 2010 23:02 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr cze 16, 2010 23:12

Podgrzewacz raczej nic do tego nie ma, jak filtr paliwa? A może wtryski się wieszają?



Awatar użytkownika
macv6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pt paź 19, 2007 22:00
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: macv6 » czw cze 17, 2010 00:36

munior, wg. mnie są dobre - ściskają. Mam w garażu dużo opasek skręcanych śrubką, więc podmienię...

t0mal, Filtr paliwa wymieniłem po pierwszej akcji no i jak widać niewiele to dało... W przyszłym tygodniu chyba będę miał już 216, więc zobaczymy. Można jakoś bez specjalistycznych narzędzi sprawdzić czy się "wieszają"?

[ Dodano: 17 Cze 2010 00:40 ]
I zawsze przy takiej akcji wężyk od filtra do pompy jest pusty lub są z 4cm paliwa (od strony pompy). Filtr też jest suchy ponieważ jak wlewam paliwo przez otwór podgrzewacza to bez problemu wsiąka.



eku_suci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: czw maja 25, 2006 15:11
Lokalizacja: Kutno/W-wa
Kontakt:

Post autor: eku_suci » czw cze 17, 2010 07:38

Witam kolego, spróbuj wymienić --> http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
jest to częsty powód zapowietrzania się silnika. Tani zamiennik to koszt w granicach
15-20 zł Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw cze 17, 2010 07:39 przez eku_suci, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krzysbiker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: krzysbiker » śr cze 23, 2010 19:29

kolego proponuje ci zrobic kilka testów jak mo moim poscie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... krzysbiker
lub nie zastanawic sie i kupic filtr paliwa z golfa V unikniesz zapowietrzenia zwiasanego z zaciaganiem z filtra paliwa z podgrzewacza

[ Dodano: 23 Cze 2010 19:39 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... r&start=15



gmt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 16:20
Lokalizacja: FZ/ Wrocław
Kontakt:

Post autor: gmt » czw cze 24, 2010 12:50

eku_suci pisze:Witam kolego, spróbuj wymienić --> http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
jest to częsty powód zapowietrzania się silnika. Tani zamiennik to koszt w granicach
15-20 zł Pozdrawiam
Tak jak kolega wyżej pisze. Miałem dokładnie takie same objawy - wymiana zaworka zwrotnego rozwiązała problem. :bigok:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw cze 24, 2010 14:44

gmt pisze:Miałem dokładnie takie same objawy - wymiana zaworka zwrotnego rozwiązała problem.
:bajer: Ale na zdjęciu jest podgrzewacz paliwa a nie zaworek zwrotny :chytry: I winny jest oring który go uszczelnia a nie sam podgrzewacz :bigok:
Ostatnio zmieniony czw cze 24, 2010 15:26 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
macv6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pt paź 19, 2007 22:00
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...

Post autor: macv6 » pt sie 06, 2010 00:10

Przed wczoraj poraz czwarty mój Golfik się zapowietrzył. :grrr: Na szczęscie stało się to tuż przy stacji, więc się mogłem spokojnie dotoczyć na parking i zacząć go "reanimować". Zatankowałem(wskaźnik był tuż przed czerwonym polem), wlałem paliwo do filtra, do wężyka i za którymś razem zapalił.
Dwa zdarzenia miały miejsce kiedy wskazówka była tuż przed rezerwą, jeden raz stanął gdy była już rezerwa, a raz kiedy było około ćwierć baku paliwa.

Postanowiłem wywalić podgrzewacz i zamontować filtr tylko z dwoma wyjściami, a przewody od podgrzewacza połączyć ze sobą. Niestety, nic to nie dało, pęcherzyki nadal są widoczne w przewodzie między filtrem a pompą, może jest ich troszke mniej. Na filmie widać jak to wszystko zmontowałem no i później także można zobaczyć pęcherzyki kiedy silnik jest włączony. " onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystkie widoczne złączki pod maską i pod tylną kanapą siedzą sztywno i nie ma żadnych wycieków.
Nie wiem co robić, chyba zaleje do pełna i będę pilnował żeby poziom paliwa nie spadł poniżej 1/2.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...

Post autor: t0mal » pt sie 06, 2010 08:34

Zaglądałeś do smoka, ew. pompy paliwa w baku (zależnie od silnika)?



Awatar użytkownika
macv6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pt paź 19, 2007 22:00
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Re: Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...

Post autor: macv6 » pt sie 06, 2010 10:12

Zaglądałem. U mnie jest pompa i w ogóle ten cały smok jest inny w 4motion(link do wątku w którym to opisałem jest u góry), tzn jest połączony jakimiś wężykami i bez odpinania nie dało się go wyciuągnąć. W każdym bądź razie wokół niego było czysto i nie zauważyłem żeby bak był jakoś strasznie zasyfiony.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Zapowietrzanie sie w czasie jazdy. Pomocy...

Post autor: t0mal » pt sie 06, 2010 11:55

Nie spodziewaj się, że znajdziesz tam grudy węgla, pompa jest pierwszym podejrzanym.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości