Strona 1 z 2
zawór wg
: ndz cze 13, 2010 21:35
autor: maniek8855
Witam
Mam taki problem, silnik 1v, turbo k14, zawór mbc (nie potrzebnie ale jest), turbo dmucha maksymalnie 0,7 bara w porywach do 0,8 myślę,ze to wina zaworu wg? Czy słusznie? Teraz pytanie czy mogę coś zrobić bez ściągania turbiny bo mówiąc szczerze nie mam kanału , a bez tego i tak ciężki temat z jej wykręceniem?
: pn cze 14, 2010 09:40
autor: Ł-u-k-a-s-z
maniek8855 pisze:Mam taki problem, silnik 1v, turbo k14, zawór mbc (nie potrzebnie ale jest), turbo dmucha maksymalnie 0,7 bara w porywach do 0,8 myślę,ze to wina zaworu wg? Czy słusznie?
moim zdaniem jak masz mbc to nie bedzie wina wg bo wtedy cisnienie regulujesz na mbc i w nim bym szukał winowajcy albo poprostu turbo juz do kosza
i jak odpowiednio nie podlejesz to tez nie bedzie dmuchac
[ Dodano: 14 Cze 2010 09:44 ]
maniek8855 pisze:Teraz pytanie czy mogę coś zrobić bez ściągania turbiny bo mówiąc szczerze nie mam kanału , a bez tego i tak ciężki temat z jej wykręceniem?
możesz pipe odkrecic i od tej stronu gruszke rozruszac
: pn cze 14, 2010 11:18
autor: kkolekk
spróbuj wywalić mbc i regulować na gruszce jeśli nic nieda możesz ją odkręcić bez kanału tylko troche gimnastyki są tam trzy śrubki na imbus
: pn cze 14, 2010 11:28
autor: maniek8855
Dzięki Panowie, a co do turba na 99% jest sprawne bo nim zacząłem modzić silnik był bez lda i pompa była ustawiona na 0,4bara więc myślę,ze może to faktycznie ten zawór mbc
kkolekk pisze:spróbuj wywalić mbc i regulować na gruszce jeśli nic nieda możesz ją odkręcić bez kanału tylko troche gimnastyki są tam trzy śrubki na imbus
będę próbował najpierw z mbc bo te śruby pewnie ostro zapieczone.
PROXII pisze:możesz pipe odkrecic i od tej stronu gruszke rozruszac
tej metody też spróbuje bo mniej odkręcania
Jeszcze chce zapytać jak ta turbina będzie sie zachowywała przy pompie 10mm?
Ponoć wszyscy do takiej pompy polecają t3, ale jak zrobię pompę to i tak trochę czasu upłynie nim wezmę sie za turbine z w zględów finansowych

: pn cze 14, 2010 12:20
autor: kkolekk
ja jeździłem na pompie 11 z tą turbiną tyle że była ustawiona na 2bar efekt zajebisty przyspieszenie super tylko trochę góry mało
: pn cze 14, 2010 12:40
autor: maniek8855
ja jeździłem na pompie 11 z tą turbiną tyle że była ustawiona na 2bar efekt zajebisty przyspieszenie super tylko trochę góry mało
Pompa 11 to juz chyba nie jest aż tak bezpieczna dla silnika?
: pn cze 14, 2010 18:33
autor: Ł-u-k-a-s-z
maniek8855 pisze:Jeszcze chce zapytać jak ta turbina będzie sie zachowywała przy pompie 10mm?
smigaja na tej turbinie z taka pompa i troche przymula, ogólnie to najlepiej zmiana na k24 lub t3 bo jak chcesz w moc to niestety k14 troche zamało
[ Dodano: 14 Cze 2010 18:36 ]
kkolekk pisze:ja jeździłem na pompie 11 z tą turbiną tyle że była ustawiona na 2bar efekt zajebisty przyspieszenie super tylko trochę góry mało
to ciekawe ,wycisłes 2 bary z k14 i góry troche mało

trudno z niej 1.8 wycisnac,może i do t2 bym sie nie przyczepił ,ale chyba sie pomyliłec

,długo na niej smigałes
: pn cze 14, 2010 18:50
autor: maniek8855
PROXII pisze:to ciekawe ,wycisłes 2 bary z k14 i góry troche mało

trudno z niej 1.8 wycisnac,może i do t2 bym sie nie przyczepił ,ale chyba sie pomyliłec

,długo na niej smigałes
No to takie ciśnienie nie bezpieczne już dla uszczelki

i w sumie jak na pompe 11mm to juz bez wachania t3
A jaka jest pompa w jr w oryginale bo mam możliwość wymontowania tylko muszę mieć pewność,zeby na darmo nie jechać

: pn cze 14, 2010 20:12
autor: Michał_1977
maniek8855 pisze:silnik 1v, turbo k14, zawór mbc (nie potrzebnie ale jest), turbo dmucha maksymalnie 0,7 bara w porywach do 0,8
To jest normalne ciśnienie dla tego silnika

: pn cze 14, 2010 20:14
autor: maniek8855
Michaś_1977 pisze:To jest normalne ciśnienie dla tego silnika

no tak ale jak jest podkręcone na maksimum i nie chce dmuchać więcej to jest chyba coś nie tak, bo k14 spokojnie pod 1,7 powinno dać radę, ja nie potrzebuje nie wiem jak dużego ciśnienia ale koło 1bra mogłoby dmuchać

: pn cze 14, 2010 20:17
autor: Michał_1977
To wywal MBC i podkręć wkrętem regulacyjnym przy WG.
Jak nie pomoże,to znaczy,że zapieczony

: pn cze 14, 2010 20:28
autor: maniek8855
Michaś_1977 pisze:To wywal MBC i podkręć wkrętem regulacyjnym przy WG.
Jak nie pomoże,to znaczy,że zapieczony

Tego na pewno spróbuje bo najprościej chociaż mbc nowe było i nie powinno być takiej przygody, ale też sprawdze, ale bardziej obstawiam na wg, bo wczesniej nie było pompy z lda i turbo tak sobie dmuchało te 0,4bara przez x czau
: pn cze 14, 2010 21:04
autor: Michał_1977
maniek8855 pisze:chociaż mbc nowe było i nie powinno być takiej przygody
Tak,ale jak WG jest zapieczone,to MBC nic Ci nie da,bo za pomocą MBC regulujesz ciśnienie,które steruje zaworem WG

: wt cze 15, 2010 10:54
autor: Ł-u-k-a-s-z
tez tak czasem bywa ze mbc poprostu do dupy ,jak masz k14 to spróbuj gruche zakrecic
maniek8855 pisze:A jaka jest pompa w jr w oryginale
9mm
[ Dodano: 15 Cze 2010 10:57 ]
ujme to tak jak nie masz zamiaru bardzo krecic silnika to nie ma co sie bawic w pompe 10mm ja mam 9mm i t3 i bardzo dobrze to mi smiga

1.2 bara jeszcze uszczelki nie wudmuchało jest nowa ale czekam jak sie ta skonczy,na pompie 9mm i k14 mozna nawet spokojnie 105 koni zrobic mysle za na ten silnik to wystarczajaca moc
