zawór wg

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

zawór wg

Post autor: maniek8855 » ndz cze 13, 2010 21:35

Witam
Mam taki problem, silnik 1v, turbo k14, zawór mbc (nie potrzebnie ale jest), turbo dmucha maksymalnie 0,7 bara w porywach do 0,8 myślę,ze to wina zaworu wg? Czy słusznie? Teraz pytanie czy mogę coś zrobić bez ściągania turbiny bo mówiąc szczerze nie mam kanału , a bez tego i tak ciężki temat z jej wykręceniem?



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pn cze 14, 2010 09:40

maniek8855 pisze:Mam taki problem, silnik 1v, turbo k14, zawór mbc (nie potrzebnie ale jest), turbo dmucha maksymalnie 0,7 bara w porywach do 0,8 myślę,ze to wina zaworu wg? Czy słusznie?
moim zdaniem jak masz mbc to nie bedzie wina wg bo wtedy cisnienie regulujesz na mbc i w nim bym szukał winowajcy albo poprostu turbo juz do kosza :grin:
i jak odpowiednio nie podlejesz to tez nie bedzie dmuchac
[ Dodano: 14 Cze 2010 09:44 ]
maniek8855 pisze:Teraz pytanie czy mogę coś zrobić bez ściągania turbiny bo mówiąc szczerze nie mam kanału , a bez tego i tak ciężki temat z jej wykręceniem?
możesz pipe odkrecic i od tej stronu gruszke rozruszac
Ostatnio zmieniony pn cze 14, 2010 09:45 przez Ł-u-k-a-s-z, łącznie zmieniany 1 raz.



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » pn cze 14, 2010 11:18

spróbuj wywalić mbc i regulować na gruszce jeśli nic nieda możesz ją odkręcić bez kanału tylko troche gimnastyki są tam trzy śrubki na imbus



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » pn cze 14, 2010 11:28

Dzięki Panowie, a co do turba na 99% jest sprawne bo nim zacząłem modzić silnik był bez lda i pompa była ustawiona na 0,4bara więc myślę,ze może to faktycznie ten zawór mbc
kkolekk pisze:spróbuj wywalić mbc i regulować na gruszce jeśli nic nieda możesz ją odkręcić bez kanału tylko troche gimnastyki są tam trzy śrubki na imbus
będę próbował najpierw z mbc bo te śruby pewnie ostro zapieczone.
PROXII pisze:możesz pipe odkrecic i od tej stronu gruszke rozruszac
tej metody też spróbuje bo mniej odkręcania :bajer:

Jeszcze chce zapytać jak ta turbina będzie sie zachowywała przy pompie 10mm?
Ponoć wszyscy do takiej pompy polecają t3, ale jak zrobię pompę to i tak trochę czasu upłynie nim wezmę sie za turbine z w zględów finansowych :grin:



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » pn cze 14, 2010 12:20

ja jeździłem na pompie 11 z tą turbiną tyle że była ustawiona na 2bar efekt zajebisty przyspieszenie super tylko trochę góry mało



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » pn cze 14, 2010 12:40

ja jeździłem na pompie 11 z tą turbiną tyle że była ustawiona na 2bar efekt zajebisty przyspieszenie super tylko trochę góry mało
Pompa 11 to juz chyba nie jest aż tak bezpieczna dla silnika?



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pn cze 14, 2010 18:33

maniek8855 pisze:Jeszcze chce zapytać jak ta turbina będzie sie zachowywała przy pompie 10mm?
smigaja na tej turbinie z taka pompa i troche przymula, ogólnie to najlepiej zmiana na k24 lub t3 bo jak chcesz w moc to niestety k14 troche zamało

[ Dodano: 14 Cze 2010 18:36 ]
kkolekk pisze:ja jeździłem na pompie 11 z tą turbiną tyle że była ustawiona na 2bar efekt zajebisty przyspieszenie super tylko trochę góry mało
to ciekawe ,wycisłes 2 bary z k14 i góry troche mało :grin: trudno z niej 1.8 wycisnac,może i do t2 bym sie nie przyczepił ,ale chyba sie pomyliłec :chytry: ,długo na niej smigałes
Ostatnio zmieniony pn cze 14, 2010 18:37 przez Ł-u-k-a-s-z, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » pn cze 14, 2010 18:50

PROXII pisze:to ciekawe ,wycisłes 2 bary z k14 i góry troche mało :grin: trudno z niej 1.8 wycisnac,może i do t2 bym sie nie przyczepił ,ale chyba sie pomyliłec :chytry: ,długo na niej smigałes
No to takie ciśnienie nie bezpieczne już dla uszczelki :helm: i w sumie jak na pompe 11mm to juz bez wachania t3

A jaka jest pompa w jr w oryginale bo mam możliwość wymontowania tylko muszę mieć pewność,zeby na darmo nie jechać :bigok:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14300
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn cze 14, 2010 20:12

maniek8855 pisze:silnik 1v, turbo k14, zawór mbc (nie potrzebnie ale jest), turbo dmucha maksymalnie 0,7 bara w porywach do 0,8
To jest normalne ciśnienie dla tego silnika :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » pn cze 14, 2010 20:14

Michaś_1977 pisze:To jest normalne ciśnienie dla tego silnika :bajer:
no tak ale jak jest podkręcone na maksimum i nie chce dmuchać więcej to jest chyba coś nie tak, bo k14 spokojnie pod 1,7 powinno dać radę, ja nie potrzebuje nie wiem jak dużego ciśnienia ale koło 1bra mogłoby dmuchać :bajer:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14300
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn cze 14, 2010 20:17

To wywal MBC i podkręć wkrętem regulacyjnym przy WG.
Jak nie pomoże,to znaczy,że zapieczony :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » pn cze 14, 2010 20:28

Michaś_1977 pisze:To wywal MBC i podkręć wkrętem regulacyjnym przy WG.
Jak nie pomoże,to znaczy,że zapieczony :bajer:
Tego na pewno spróbuje bo najprościej chociaż mbc nowe było i nie powinno być takiej przygody, ale też sprawdze, ale bardziej obstawiam na wg, bo wczesniej nie było pompy z lda i turbo tak sobie dmuchało te 0,4bara przez x czau



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14300
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn cze 14, 2010 21:04

maniek8855 pisze:chociaż mbc nowe było i nie powinno być takiej przygody
Tak,ale jak WG jest zapieczone,to MBC nic Ci nie da,bo za pomocą MBC regulujesz ciśnienie,które steruje zaworem WG :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » wt cze 15, 2010 10:54

tez tak czasem bywa ze mbc poprostu do dupy ,jak masz k14 to spróbuj gruche zakrecic
maniek8855 pisze:A jaka jest pompa w jr w oryginale
9mm

[ Dodano: 15 Cze 2010 10:57 ]
ujme to tak jak nie masz zamiaru bardzo krecic silnika to nie ma co sie bawic w pompe 10mm ja mam 9mm i t3 i bardzo dobrze to mi smiga :grin: 1.2 bara jeszcze uszczelki nie wudmuchało jest nowa ale czekam jak sie ta skonczy,na pompie 9mm i k14 mozna nawet spokojnie 105 koni zrobic mysle za na ten silnik to wystarczajaca moc :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości