Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???
: ndz cze 13, 2010 19:49
Witam wszystkich zaznaczam że nie mam czym zrobić logów i wiem że tak by było najszybciej
Ale do rzeczy auto vw golf 4 2001 TDI silnik ASV średnie spalanie w trasie 7, miasto 8,5 chyba za dużo jak sądzicie przd zimą miałem około 5 .
Od poniedziałku zostało:
- rozruszana sztanga
- wymieniony filtr powietrza
- niema wycieków
- ciśnienie w kołach w normie (opony 225/45/17)
- notlaufa nie zaobserwowałem ładnie idzie praktycznie do v-max
- hamulce nie przyhamowują auta sprawdziłem
Zauważyłem także że dopuki nie przekroczę 2000 obr/min to spalanie jest zadowalające ale powyżej rośnie dwukrotnie
Wiem że to może i jest wróżenie z fusów ale jedyne co mogę u siebie to sprawdzić błedy ale to jutro
Jak ktoś ma jakieś pomysły (sensowne) pisać
Dziś 14.06.2010 byłem u mechanika ale mojego nie było więc pojechałem gdzie indziej ( ten mój i tak mi podpadł ) i wyszło że :
kat wtrysku 47 stopni ale to chyba niema wpływu na spalanie
jeśli dobrze napisze był jeden błąd przekroczenie wartości doładowania w dolnej granicy coś takiego
Następnie owi mechanicy stwierdzili że sztanga chodzi w za krótkim zakresie i to jest spowodowane zapieczonymi kierownicami a one powodują zwiększone spalanie
jak sądzicie może tak być ???
Za czyszczenie turbo wołają 350,- wiec chyba w normie pytanie tylko czy chcą mnie naciągnąć z tym czyszczeniem ?????????
zauważyłem także że auto dużo mi pali przy mniejszych prędkościach przy 90km/h jest takie jak powinno być na 5 biegu obroty około 2000/min
doradźcie coś
Ale do rzeczy auto vw golf 4 2001 TDI silnik ASV średnie spalanie w trasie 7, miasto 8,5 chyba za dużo jak sądzicie przd zimą miałem około 5 .
Od poniedziałku zostało:
- rozruszana sztanga
- wymieniony filtr powietrza
- niema wycieków
- ciśnienie w kołach w normie (opony 225/45/17)
- notlaufa nie zaobserwowałem ładnie idzie praktycznie do v-max
- hamulce nie przyhamowują auta sprawdziłem
Zauważyłem także że dopuki nie przekroczę 2000 obr/min to spalanie jest zadowalające ale powyżej rośnie dwukrotnie
Wiem że to może i jest wróżenie z fusów ale jedyne co mogę u siebie to sprawdzić błedy ale to jutro
Jak ktoś ma jakieś pomysły (sensowne) pisać
Dziś 14.06.2010 byłem u mechanika ale mojego nie było więc pojechałem gdzie indziej ( ten mój i tak mi podpadł ) i wyszło że :
kat wtrysku 47 stopni ale to chyba niema wpływu na spalanie
jeśli dobrze napisze był jeden błąd przekroczenie wartości doładowania w dolnej granicy coś takiego
Następnie owi mechanicy stwierdzili że sztanga chodzi w za krótkim zakresie i to jest spowodowane zapieczonymi kierownicami a one powodują zwiększone spalanie
jak sądzicie może tak być ???
Za czyszczenie turbo wołają 350,- wiec chyba w normie pytanie tylko czy chcą mnie naciągnąć z tym czyszczeniem ?????????
zauważyłem także że auto dużo mi pali przy mniejszych prędkościach przy 90km/h jest takie jak powinno być na 5 biegu obroty około 2000/min
doradźcie coś