problem po wymianie turbo. nic nie pasuje.
: sob cze 12, 2010 02:59
Witam.
Z powodu awarii turbiny w moim mk4 z silnikiem AHF gdzie turbina jest w polowie zintegrowana z kolektorem wymienilem ja na turbo z silnika AFN (audi a6 c5) ktora jest calkowicie rozkrecalna ktora jak sie potem okazalo jest troche inaczej rozmieszczona.
I od samego poczatku pojawily sie problemy czyli za krotki waz splywowy oleju, po tygodniu poszukiwan udalo sie dostac prawidlowy.
Kolejny problem to rurka prowadzaca od turbo do egr - za krotka! chociaz wiem ze mozna to zaslepic ( w moim przypadku zrobie to zarowno przy turbinie jak i przy egr usuwajac calkiem rurke )
wszystko juz prawie pieknie i.... Waz od IC jest za krotki... oraz rura wydechowa posiada o dobre kilkadziesiat stopni obrocone osadzenie srob.
Teraz pytanie czy ktorys mk4 mial seryjnie taka turbine zeby bez spawania i kombinowania kupic te czesci np na allegro?
Next: w jakim celu sa montowane duze uklady wydechowe skoro na turbinie przy wylocie jest i tak "waskie gardlo" ?
Z powodu awarii turbiny w moim mk4 z silnikiem AHF gdzie turbina jest w polowie zintegrowana z kolektorem wymienilem ja na turbo z silnika AFN (audi a6 c5) ktora jest calkowicie rozkrecalna ktora jak sie potem okazalo jest troche inaczej rozmieszczona.
I od samego poczatku pojawily sie problemy czyli za krotki waz splywowy oleju, po tygodniu poszukiwan udalo sie dostac prawidlowy.
Kolejny problem to rurka prowadzaca od turbo do egr - za krotka! chociaz wiem ze mozna to zaslepic ( w moim przypadku zrobie to zarowno przy turbinie jak i przy egr usuwajac calkiem rurke )
wszystko juz prawie pieknie i.... Waz od IC jest za krotki... oraz rura wydechowa posiada o dobre kilkadziesiat stopni obrocone osadzenie srob.
Teraz pytanie czy ktorys mk4 mial seryjnie taka turbine zeby bez spawania i kombinowania kupic te czesci np na allegro?
Next: w jakim celu sa montowane duze uklady wydechowe skoro na turbinie przy wylocie jest i tak "waskie gardlo" ?