LUKASZO82 pisze:ciagnie na 3 biegu to po pewnym czasie traci moc ale za chwilke idzie dobrze
Logi dynamiczne 003, 008, 011.
Statycznie wartości z grup:
000 na ciepłym silniku i zablokowanych nastawach > pole 1 i 2.
001 dawka paliwa na jałowym.
004 > pola 3 i 4
007 > temp paliwa > pomiar z rana na zimnym i na gorącym silniku.
013 > korekcje
Spisać kody błędów.
Sprawdzić działanie VNT (nie wiem jaki masz silnik > na WG czy na VNT >? podaj oznaczenie {3 litery} > osłona paska lub wlepka w bagażniku).
Stan wężyków od podciśnienia > luzy na króćcu vacum.
LUKASZO82 pisze: powiedz mi jesli chodzi ote przekazniki pewnie cos daja
Przekaźniki > umieszczone pod tablicą bezpieczników > cewki elektromagnetyczne:
Klima > odpina kompresor podczas przyśpieszania.
Świece > z rana, przy mrozach ,słyszalne piknięcie > odpinanie grzania świec podczas przyśpieszania.
Przekaźnik 109 > zasilanie kompa (ECU), zaworu odcięcia paliwa na pompie, zaworów wykonawczych podciśnienia (N-ki).
Przekaźnik nr 100 > zasilanie wycieraczek, klimy, kierunkowskazów > ogólnie odpowiada za osprzęt.
To co czujesz to cięcie się VNT, błędy w jego sterowaniu lub przepływka >>>>> wnioski będą możliwe dopiero jak podasz dane odczytane z VAG-a.
[ Dodano: 17 Cze 2010 04:16 ]
No i jeszcze zapominałem dodać > porównanie temperatury z grupy silnika oraz licznika > tolerancja do 5 stopni > bo idą z tego samego czujnika.