Strona 1 z 1

Pomoc przy pompie wtryskowej i nierówna praca 1.6 td JR

: śr cze 09, 2010 20:21
autor: witja17
Witam mam problem przy pompie wtr. robiłem sam regeneracje(czyszczenie wymiana uszczelnień i tulejek) i wprowadziłem kilka modów z forum min. governormod podłożyłem 2 mm podkładek, Avance timing mod stoczyłem 5 mm tłoczka spiłowałem podkładkę pod boost pinem problem polega na tym że na powrocie z pompy jest tak duże ciśnienie że zdziera wężyki i tryska fontanna paliwa gdy zapaliłem silnik obroty utrzymywały się w granicach 1000 i nagle same wzrosły do 3000 i fontanna. Może źle założyłem dźwignie gazu poradźcie co to może być i jak to skorygować żeby to hulało drugi problem to nierówna praca po nagrzaniu silnika jakby nie chodził na wszystkie cylindry dopiero w granicach 0.3 bar zaczyna chodzić normalnie w silniku była remontowana głowica założona metalowa uszczelka wymienione pierścienie proszę o pomoc nr pompy to 0 460 494 062

: czw cze 10, 2010 23:38
autor: JABcok20
ciśnienie w pompie za wysokie. sprawdz zaworek ciśnienia na pompie , może sie zawiesił. może przelew do baku zapchany.

[ Dodano: Czw Cze 10, 2010 23:41 ]
witja17 pisze:że na powrocie z pompy jest tak duże ciśnienie że zdziera wężyki i tryska fontanna paliwa gdy zapaliłem silnik obroty utrzymywały się w granicach 1000 i nagle same wzrosły do 3000 i fontanna
no ale aż takie wysokie ciśnienie :goof:

: pt cze 11, 2010 16:32
autor: witja17
dzisiaj sprawdze zaworek ciśnienia to wina pompy bo na innej chodzi wszystko dobrze

: pt cze 11, 2010 19:44
autor: JABcok20
ssprawdz powrót , tą śrubke co się wkręca w lda z powrotem , wyjmij ją i dmuchnij , syf się tam gromadzi i zapycha

: sob cze 12, 2010 02:02
autor: witja17
Odkręciłem zaworek ciśnienia w pompie był zatarty rozruszałem go i jutro zakładam pompę.

: sob cze 12, 2010 09:44
autor: JABcok20
niezapomnij zmienić cyfre pod moim silnikiem... ;)

: śr cze 23, 2010 20:04
autor: witja17
Dopiero wczoraj założyłem pompę i dalej to samo nie wiem może coś jest zatkane albo źle złożyłem nie mam już pomysłów pompę składałem według tego linku może tam jest coś źle http://etc.gnarlodious.com/Vanagon/Bosc ... build.html

: śr cze 23, 2010 20:27
autor: Michał_1977
witja17, w/g tej fotoporady możesz składać pompę po uprzednim rozłożeniu,ale jak budujesz pompę z dwóch lub kilku "dawców",to nie licz na to,że od razy będzie silnik pięknie gadał.To wszystko wymaga strojenia itd. :bajer:

: śr cze 23, 2010 20:42
autor: witja17
Michaś_1977 ja nie składałem pompę z dwóch tylko ja rozebrałem i wprowadziłem parę modów i złożyłem pompę kupiłem zatartą

: śr cze 23, 2010 20:58
autor: Michał_1977
Więc na czym te mody polegały przy zatartej pompie,bo nie chwytam? :bajer:

: śr cze 23, 2010 22:02
autor: witja17
Pompa była czyszczona wymieniane tulejki uszczelnienia a że była rozebrana to poprzerabiałem ja trochę według forum

: śr cze 23, 2010 22:08
autor: Michał_1977
witja17, a nie sądzisz,że jak pompa się zatarła lub choć trochę przytarła,to tłoko-rozdzielacz też uległ zniszczeniu?Przecież to bardzo delikatna część :bajer:
Na moje,to właśnie tak się stało,dlatego teraz są takie jaja...

: śr cze 23, 2010 22:11
autor: witja17
Jak ja rozbierałem to tłoko rozdzielacz nie był zatarty tylko część napędowa pompy