Strona 1 z 1

Problem z Map Sensorem w ECU

: wt cze 08, 2010 22:51
autor: Adrianeg
Witam mam problem z Map Sensorem, który jest zintegrowany z ECU. Otóż z logów wyszło mi że mam padnięty Map Sensor najprawdopodobniej wężyk sprawdziłem niby ok(jeszcze go wymienię na nowy) o co się rozchodzi czy jest możliwość zakupu samego Map Sensora widniej na nim "Bosh 0 273 003 210 .250kPa" Jeśli ktoś wie gdzie zakupić takowy Proszę o Pomoc.

: śr cze 09, 2010 01:18
autor: leo...
taniej będzie ECU w używce zaqpić ...
BTW - sprawdzałeś rurkę wewnatrz ECU ??

: śr cze 09, 2010 02:42
autor: fleshu
leo... pisze:sprawdzałeś rurkę wewnatrz ECU ??
Zdjęcie z tematu > często i gęsto ta rurka się sypie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... e37bd1bfbd

: śr cze 09, 2010 07:54
autor: Adrianeg
Kabel w ECU u jest cały rozbierałem. A co do używki ecu to jest to 2 ECU czyli wynika że dwa maja zepsuty ecu albo po prostu wężyk idący do ECU nie jest wcale taki ok. no nie wiem nie mam sił już do tego auta. Oczywiście opieram się o Logi.
Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/adiraneg87_14475.html
Koledzy z forum piszą że map padnięty lub wężyk. Zaraz zamienię wężyk i zobaczę. A co do tego Mapa Bosh 0 273 003 210 wie ktoś gdzie to można zakupić osobno czy raczej niemożliwe.

: śr cze 09, 2010 08:17
autor: leo...
wie ktoś gdzie to można zakupić osobno czy raczej niemożliwe.
jak nie znajdziesz nigdzie (blisko siebie) - daj znac ... mam MAP do tego sterownika (028906021GG)

: śr cze 09, 2010 08:19
autor: cowboy
to raczej nie węzyk, bo wtedy turbina pompuje do szczelnej obudowy sterownika, co łatwo zdiagnozowac w grupie 010 wtedy cisnienie ATMO rosnie powyżej standardowego 1013 hPa przy butowaniu

: śr cze 09, 2010 19:15
autor: Adrianeg
Tutaj log z 10 grupy
Grupy: 002,003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/adiraneg87_14008.html

: śr cze 09, 2010 20:01
autor: cowboy
Adrianeg pisze:Tutaj log z 10 grupy
o ile ktoś nie zapiał podcisnienia do ECU ;), to węzyk jest OK, czyli MAP sensor popsuty

: śr cze 09, 2010 23:10
autor: Adrianeg
Witam z kolegą Łuki_79 doszliśmy co było nie tak. Otóż wąż idący z ECU szedł do DolotuPowietrza(RuraPlatikowa) zamiast do Kolektora. Wystarczyło zamienić wężyki i auto spokojnie 160km/h i idzie dalej. A wszystko przez "MECHANIKA" który zle podłączył wężyki.
Jeśli ktoś będzie miał podobny problem zaczynać od sprawdzenia wszystkich węży od N75 czy idą tam gdzie maja iść i rzecz jasna węża od ECU. Dziękuje Wszystkim którzy spojrzeli na mój przypadek. Dzięki Wielkie!!

: czw cze 10, 2010 20:56
autor: cowboy
cowboy pisze:o ile ktoś nie zapiał podcisnienia do ECU ;)
Adrianeg pisze:Otóż wąż idący z ECU szedł do DolotuPowietrza(RuraPlatikowa)
BINGO :bigok:

w rurze pomiędzy filtrem a turbina jest własnie takie delikatne podcisnienie, dlatego MAP mierzył około 20 hPa mniej niz cisnienie atmosferyczne (grupa 010)

: czw cze 10, 2010 21:18
autor: Łuki_79
Właśnie,wielkie :pub: dla Cowboya,dopiero po jego
cowboy pisze:o ile ktoś nie zapiał podcisnienia do ECU ;)
i luknięciu na logi wszystko było jasne.Najważniejsze,że każdy chciał pomóc oraz
Adrianeg pisze:auto spokojnie 160km/h i idzie dalej
Uważaj,bo pełno Miśków w krzakach się czai :grin:

Problem z Map Sensorem w ECU

: pn maja 14, 2012 20:37
autor: m1chal
a ja podbije temat, potrzbuje ten czujnik ,dokladnie o takich samych numerach jak w pierwszym poście, ktos wie czy da się go gdzies dostać?