Problem podczas przyspieszania 1.9 TDI Golf iv
: wt cze 08, 2010 11:41
witam mam taki nie typowy problem, jadąc ze stałą prędkością następnie zaczynając się delikatnie rozpedzać na 3, 4 i 5 biegu w granicach obrotó silnika 1200 do 2000 na początku delikatnie zaczyna przyszarpywać samochodem, samochód się rozpędza ale ma takie jakby zawachanie. Dzieje się to dopiero po nagrzaniu silnika do 90 *C.
Przepływomierz mam juz 2 Pierburga, podmieniałem zaworki N18 i N 75, wymieniałem wężyki, czujnik cisnienia turbiny, czyściłem turbine, nastawnik pompy wtryskowej, nawet wymieniłem EGR i juz nie wiem co jest. Zaczynam się zastanawiać czy może mieć wpływ wymiany koła 2 masowego na zwykłe koło zamachowe i czy takie koło poprostu nie pochłania takich drgań i ma wpływ na prace silnika??
Podłaczałem VAG-a nie ma zadnych błedów, turbina ładnie się wkręca i nie przeładowywuje, maf sie nie rozbiega. Prosze o pomoc bo juz przejzalem chyba wszystkie fora, zrobiłem to co mogłem zrobić i nie mam juz pomysłów.
Moge tylko powiedziec ze jak wciskam pedał na maxa jest wysztko ok, nic nie kopci a samochód ślicznie się rozpędza. Dodam tylko że jak odłącze wężyk podciśnieniowy od EGR to mam wrażenie że jest ok, może ktoś powie żebym tak zostawił i bedzie ok ale pytanie czemu tak się dzieje??
Przepływomierz mam juz 2 Pierburga, podmieniałem zaworki N18 i N 75, wymieniałem wężyki, czujnik cisnienia turbiny, czyściłem turbine, nastawnik pompy wtryskowej, nawet wymieniłem EGR i juz nie wiem co jest. Zaczynam się zastanawiać czy może mieć wpływ wymiany koła 2 masowego na zwykłe koło zamachowe i czy takie koło poprostu nie pochłania takich drgań i ma wpływ na prace silnika??
Podłaczałem VAG-a nie ma zadnych błedów, turbina ładnie się wkręca i nie przeładowywuje, maf sie nie rozbiega. Prosze o pomoc bo juz przejzalem chyba wszystkie fora, zrobiłem to co mogłem zrobić i nie mam juz pomysłów.
Moge tylko powiedziec ze jak wciskam pedał na maxa jest wysztko ok, nic nie kopci a samochód ślicznie się rozpędza. Dodam tylko że jak odłącze wężyk podciśnieniowy od EGR to mam wrażenie że jest ok, może ktoś powie żebym tak zostawił i bedzie ok ale pytanie czemu tak się dzieje??