Strona 1 z 2
Nie odpala gdy gorący
: sob cze 05, 2010 10:25
autor: Szwajcar1976
Witam,tak jak w temacie,gdy zimny pali na dotyk,jak przejade jakieś 20km i zgasze to potem nie chce zapalić.Raz mnie pchneli to zapalił i zadymił z rury ale na krótko,a jak ostygnie to pali ok.Sąsiad mówi(mechanik)że to padnięta pompa.Co o tym myślicie?Świece grzeją ok,może brudny filtr paliwa.
: sob cze 05, 2010 11:20
autor: t0mal
Jak zagrzejesz motor i nie będzie chciał odpalić to wyjmij kluczyk ze stacyjki i schodź tę żeliwną część pompy z wyjściami na wtryski (np mokrą szmatą) jak odpali to pompa do wymiany.
: sob cze 05, 2010 11:37
autor: LukaszMK4
Korekta mapy ? On w ogole nie pali ?
: sob cze 05, 2010 11:54
autor: marcin999
LukaszMK4 pisze:Korekta mapy ? On w ogole nie pali ?
Przecież to TD. :green_fuck:
: sob cze 05, 2010 15:16
autor: jarzyna20
Witam. Mam ogromny problem. posiadam golfa, ktory od zakupu był zepsuty. Bylem juz u kilku mechaników, jeden mówi, że pompa drugi, glowica zaden nic nie naprawil a kase skasowali. Ccisłbym zaczerpnąć fachowych opinii. Problem jest nastepujacy. Autko fajnie odpala ale ma niskie obroty trzeba go troche pogazowac by wskoczylo na odpowiednie. Potem jezdzi bez zarzutów przez jakis czas, zalezy od dnia. W sloneczny cieply dzien juz po godzinie jazdy obroty zaczynaja spadac. Żeby troche jeszcze pojezdzic wlączam ssanie ale to starcza na jakies 15-20min a potem gasnie. I raczej nie da się go juz zapalić dopuki nie ostygnie z godz lub dwie. Bardzo proszę o pomoc bo ja juz naprawde nie wiem za co sie brać.
: sob cze 05, 2010 15:37
autor: LukaszMK4
marcin999 pisze:LukaszMK4 pisze:Korekta mapy ? On w ogole nie pali ?
Przecież to TD. :green_fuck:
rozpedzilem sie:P
: sob cze 05, 2010 15:38
autor: t0mal
Kompresja ginie, albo pompa, zmierz ciśnienie sprężania to wiele wyjaśni
: ndz cze 06, 2010 17:50
autor: Marcin997
Kolego... Mój wujaszek mial Paska 1.6 TD. Robił mu to samo co Ty mowisz... Na zimnym odpalal od strzała... Lecz gdy się troche zagrzał były już klopoty... ;/ Trzeba było czekać aż ostygnie... Nie bawił się dużo tylko wymienił pompę... I jak ręką odjoł... Pali czy zimny czy ciepły... Auto jeździ do dziś bo kupił go mój kolega, także wiem co się dzieje... Wujaszek sprezentował mi tą pompę... Jest takim wiejskim mechanikiem i powiedział że to tam jakiś tloczek się zaciera i dalatego przy ciepłym nie pali... Także ja tą pompę będę dawał do regeneracji... I założe do siebie gdyż ona jest z grzybkiem a ja mam bez... Nie wiem.. Możę u Ciebie jest to samo co bylo u niego.. Czyli pompa... ale najpierw sprawdź inne rzeczy które proponują koledzy.. Powodzenia! Pozdro!
: pn cze 07, 2010 16:58
autor: Szwajcar1976
t0mal pisze:Jak zagrzejesz motor i nie będzie chciał odpalić to wyjmij kluczyk ze stacyjki i schodź tę żeliwną część pompy z wyjściami na wtryski (np mokrą szmatą) jak odpali to pompa do wymiany.
100% podpowiedz,jak poleje zimną wodą tą część żeliwną pali od razu.Pompa całkowicie do wymiany czy jakaś część?,a jak tak to co proponujecie rageneracja czy używka?,dodam że jakieś pół roku temu przy niej wymieniałem na nową całą tzw.pokrywke.
: pn cze 07, 2010 17:24
autor: t0mal
Raczej nie opłaca się regenerować koszt części jest masakryczny, a potrzebujesz kompletniej głowicy rozdzielającej.
Polecam zakup używki.
: pn cze 07, 2010 22:58
autor: Marcin997
Koszt masakryczny... 400zł? Przynajmniej by już wiedział na czym jeździ.. I wiedzial że jak coś będzie nie tak to pompa odpada... Był by spokój... Przynajmniej ja tak zrobie..
: pn cze 07, 2010 23:56
autor: t0mal
Marcin997 pisze:400zł
Nowa głowiczka boscha kosztuje najbiedniej 600zł nie spodziewaj się, że pompa za 400zł będzie miała w środku nowe części.
: wt cze 08, 2010 09:33
autor: Marcin997
Nie będę się kłocił bo nie wiem.. Ale jak będę dawał swoje do regeneracji to spytam co ulegnie wymianie, bo na pewno jakieś uszczelniacze itp
: śr cze 16, 2010 11:09
autor: Szwajcar1976
znalazłem używkę ale z potencjometrem,a ja mam bez.Będzie pasować czy szukać bez potencjometru?