Strona 1 z 2

wymiana na inne turbo ?

: pt cze 04, 2010 19:18
autor: ksiadzt
witam zrobiłem swap do mk2 1.9td aaz i wyszło że turbo jest do wymiany i pytanie czy warto robic te czy lepiej wsadzic coś innego i pytanie co i co będzie potrzbne
moja turbina ma nr 028145701r i zawiele tego do kupienia nie ma może coś z tdi :crazy:
z góry dziękuje za odp

: pt cze 04, 2010 21:44
autor: djozi21
pewnie ori siedzi tam k14 ale mozesz wsadzic k24, tylko musiał bys podlac wiecej paliwka zeby ją napedzic, zalezy jakie masz plany co do mocy silnika i wkładu finansowego, z tdika moim zdaniem nie warto sie bawic , chyba ze bedziesz mogł wszystko sam sobie poskładac ale to łatwe nie bedzie i efekt niewarty roboty

: pt cze 04, 2010 21:54
autor: ksiadzt
czyli że z tdi nie warto ? lepiej k24 a podejdzie bez problemu moja mocowana jest na 3 śruby a większośc co widziałem jest na 4

: pt cze 04, 2010 22:03
autor: djozi21
na 3 srobkach jest chyba garett t2 a co w zamian wsadzic to niewiem musisz poszukac

: pt cze 04, 2010 23:33
autor: ksiadzt
nie wiem już co robic depresja :crazy:

: sob cze 05, 2010 09:17
autor: t0mal
Jak to co? Szukaj jakiejś lochy, może coś z serii GT Garretta? Zakładaj, ogień z rury i jazda :bigok:

: sob cze 05, 2010 09:55
autor: ksiadzt
dobra z tego co sie dowiedziałem na jakiejś stronce to te dwie były montowane
KKK VW Golf III/Vento TD 1993-09 1.9 Umwelt-Diesel
(1.9) 75 D K03 53039700003 028145701R 3K
KKK VW Golf III/Vento TD 1991-11 1.9 Umwelt-Diesel
(1.9) 75 D K14 53149707009 028145703E 3K

[ Dodano: 05 Cze 2010 09:59 ]
i nr 2 odpada bo jest na 4 śruby :crazy: czyli zostaje to co pierwotnie siedziało czyli k03

: sob cze 05, 2010 11:15
autor: t0mal
A nie możesz poprosić, żeby sprzedali turbo razem z kolektorem?

: pn cze 07, 2010 22:20
autor: arwam
djozi21, nie wprowadzaj ludzi w błąd
na trzy śruby w TD są mocowane K03 T15 i GT15.


ksiadzt, jak chcesz zrobić więcej mocy w aucie na większej pompie to szukaj T3 lub K24 ale raczej szukaj tej pierwszej ze względu na grubszy wałek i mocniejszą konstrukcję.

jeśli chcesz zostać przy ori pompie i jeździsz dużo po mieście to raczej T2 i K14

jak zamontujesz T3 to można dmuchać 1.8bara .
wiem bo sam testowałem taką turbinę na takim ciśnieniu

: pn cze 07, 2010 22:31
autor: ksiadzt
arwam dzięki własnie znalazłem t2 z mk2 1.6 i własnie sie zastanawiam czy kolektor od mk2 1.6td podejdzie do silnika z mk3 1.9 jak na razie wystarczą mi okolice 100 km bo braki z pieniędzmi żebym nie wtopił z silnikiem to by sie podziałało pompa i wtryski a tak musi starczyc to i tak powinien lepiej jechac jak 1.6 na gazniku :bajer:

: pn cze 07, 2010 22:37
autor: arwam
ksiadzt,

kolektor wydechowy będzie pasować.
możesz się pobawić tez z kolektorem dolotowym efekt jest wart takiej zabawy

: pn cze 07, 2010 22:43
autor: ksiadzt
arwam pisze:pobawić tez z kolektorem dolotowym efekt jest wart takiej zabawy
a co masz na mysli ??
o czymś nie wiem ? dolotowy wyczysciłem i mam zamiar zaslepic to ustrojstwo na górze rgb czy cuś a coś innego jeszcze da sie zrobic jak tak to mów :grin:

: pn cze 07, 2010 23:32
autor: arwam
zobacz u mnie w temacie tam masz zapakowany od 1.9 D 1Y
jest z nim trochę roboty ale efekty są tego warte

: wt cze 08, 2010 18:23
autor: ksiadzt
arwam pisze:zobacz u mnie w temacie tam masz zapakowany od 1.9 D 1Y
jest z nim trochę roboty ale efekty są tego warte
no dobra ryje twój temat i jest tam naprawde wiele i robi wrażenie :) ale o kolektorze nic nie widzę może zdradzisz stronę :crazy: