Zgasł podczas jazdy i nie chcę zapalić [1Z]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
Zgasł podczas jazdy i nie chcę zapalić [1Z]
Witam
Tak jak w temacie.Kręcę na rozruszniku i nic.Nie miga kontrolka od świec.Sprawdziłem elektrozawór przy pompie miernikiem i jest OK 12V pokazuje.Poluzowałem nakrętkę od wtrysku sterującego ale pompa nie podaje paliwa do wtrysków.Ktoś ma jakieś pomysły??? Acha zero błędów pod VAG. Ostatnio jeździłem na bioestrze tylko i ktoś mi mówił że pompy od tego siadają.
Tak jak w temacie.Kręcę na rozruszniku i nic.Nie miga kontrolka od świec.Sprawdziłem elektrozawór przy pompie miernikiem i jest OK 12V pokazuje.Poluzowałem nakrętkę od wtrysku sterującego ale pompa nie podaje paliwa do wtrysków.Ktoś ma jakieś pomysły??? Acha zero błędów pod VAG. Ostatnio jeździłem na bioestrze tylko i ktoś mi mówił że pompy od tego siadają.
Ostatnio zmieniony pn cze 07, 2010 13:00 przez Pruszkowiak, łącznie zmieniany 2 razy.
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
Pruszkowiak, Jak zaworek na pompie działa dobrze to :
1) sprawdzić przekaźnik 109. (99 to od wycieraczek regulowany).
2) Jesli nie pomoże to jeżeli masz centralkę fabrycznego alarmu to dobrze sprawdzić czy nie popękały w niej luty od przekaźników, albo najlepiej od razu odpowiednie prewencyjnie przelutować .
3) Jeśli dalej gaśnie to można sprawdzić kostkę stacyjki
1) sprawdzić przekaźnik 109. (99 to od wycieraczek regulowany).
2) Jesli nie pomoże to jeżeli masz centralkę fabrycznego alarmu to dobrze sprawdzić czy nie popękały w niej luty od przekaźników, albo najlepiej od razu odpowiednie prewencyjnie przelutować .
3) Jeśli dalej gaśnie to można sprawdzić kostkę stacyjki
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ty sprawdziłeś,czy napięcie dochodzi,natomiast w jakim stanie jest zawór,tego w dalszym ciągu nie wiesz...zawór po otrzymaniu napięcia,ma wyraźnie "cyknąć"Pruszkowiak pisze:Sprawdziłem elektrozawór przy pompie miernikiem i jest OK 12V pokazuje
Dla ciężarowego,wyposażonego w podgrzewacz paliwa,a nie dla 1Z.Kolega zalał do AFN-a i nie chce więcej tego widzieć.OCIU pisze:Bioester to lepsze paliwo, niz zwykły on
Pompy też siadają po nim jak nie ma podgrzewacza.
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
Przy uszkodzonym immobiliserze odpaliłby na chwilę i by zgasł.
Jeśli wogóle nie zapala się kontrolka po przekręceniu kluczyka to padł N109.
Jeśli okaże się sprawny to trzeba znaleźć podwód dlaczego pompa nie podaje paliwa.
Zacznij od filtra, następnie sprawdź elektrozawór, jeśli wszystko będzie ok to zalej oleju do baniaczka i odpalaj z bańki.
Szkoda tylko, że zaciera pompy i zapieka wtryski, nie smaruje tak dobrze jak ON.OCIU pisze:Bioester to lepsze paliwo, niz zwykły on
Jeśli wogóle nie zapala się kontrolka po przekręceniu kluczyka to padł N109.
Jeśli okaże się sprawny to trzeba znaleźć podwód dlaczego pompa nie podaje paliwa.
Zacznij od filtra, następnie sprawdź elektrozawór, jeśli wszystko będzie ok to zalej oleju do baniaczka i odpalaj z bańki.
Ostatnio zmieniony pt cze 04, 2010 18:12 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.
Niekoniecznie by odpalił i zgasł przy uszkodzonym immobilizerze.
Immo może odcinać dopływ prądu do zaworu na pompie i po zabawie.
Miałem taki numer, stąd moje pytanie.
Stawiam na elektrozawór.
Immo może odcinać dopływ prądu do zaworu na pompie i po zabawie.
Miałem taki numer, stąd moje pytanie.
Stawiam na elektrozawór.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/398687.html][img]http://images.spritmonitor.de/398687.png[/img][/url]
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
Racja.Zarówno N109 i 109 sprawdzone i działają poprawnet0mal pisze:N109 to sterownik świec znajduje się we wnętrzu nad skrzynką przekaźników. Jak będziesz sprzedawał swoją pompę do daj znać
Ok jak wymontuje pompę to się odezwę.Myślę, że się dogadamy
[ Dodano: Pon Cze 07, 2010 13:02 ]
Teraz pytanie czy pompa z AFN (A4,Mk3,sharana itp.) pasuje plug&play do 1Z???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości