Strona 1 z 1

Czujnik N75

: czw cze 03, 2010 20:43
autor: piotruss6
Panowie pomocy...jeszcze nie dałem sobie rady z tym problemem braku mocy w moim golfie poprostu zrobił się SDI ! Wymieniłem ten czyjnik N75 na nowy orginał, bo wcześniej pokazywało na vagu że to on,i nic się nie zmieniło...wraz na vagu pokazuje błąd 00519 czujnik N71 ! panowie co to może byc? mechanior sprawdził mi tą gruszkę i stwierdził że jest chyba dobra bo jak nacisnoł to gasnie motor,guma na IC też jest ok,oczywiście nie bierze nic oleju i nic dymka nawet na obrotach 4/5 tys...wymieniłem wszystkie wężyki na nowe bo myślałem że tutaj może byc problem...A mam jeszcze takie pytanko czy jest jakiś bezpiecznik od przepływki w golfie MK4,bo kostka jest ok i te kabelki od niej też sprawdziłem...Mechanior stwierdził że przepływka nie padła,więc już nic mi nie przychodzi do głowy więc proszę o pomoc...

Re: Czujnik N75

: czw cze 03, 2010 20:48
autor: PinkFloyd
piotruss6 pisze:Panowie pomocy...jeszcze nie dałem sobie rady z tym problemem braku mocy w moim golfie poprostu zrobił się SDI ! Wymieniłem ten czyjnik N75 na nowy orginał, bo wcześniej pokazywało na vagu że to on,i nic się nie zmieniło...wraz na vagu pokazuje błąd 00519 czujnik N71 ! panowie co to może byc? mechanior sprawdził mi tą gruszkę i stwierdził że jest chyba dobra bo jak nacisnoł to gasnie motor,guma na IC też jest ok,oczywiście nie bierze nic oleju i nic dymka nawet na obrotach 4/5 tys...wymieniłem wszystkie wężyki na nowe bo myślałem że tutaj może byc problem...A mam jeszcze takie pytanko czy jest jakiś bezpiecznik od przepływki w golfie MK4,bo kostka jest ok i te kabelki od niej też sprawdziłem...Mechanior stwierdził że przepływka nie padła,więc już nic mi nie przychodzi do głowy więc proszę o pomoc...
zrób logi dynamiczne grup 003, 011 i 08 to sie zobaczy tak to wróżenie z fusów-

: czw cze 03, 2010 21:10
autor: Łuki_79
piotruss6 pisze:czujnik N71
G71 czujnik ciśnienia doładowania,błąd 00519 odnosi się do tego czujnika.Poza tym
zrób logi dynamiczne grup 003, 011 i 08 to sie zobaczy tak to wróżenie z fusów
P.S Wpisz właściwe oznaczenie silnika,będzie to na przyszłość wielkim ułatwieniem dla chcących tobie pomóc.

: czw cze 03, 2010 21:19
autor: piotruss6
hm...to jest golf 1.9TDI 90 km,model 1J1...

: czw cze 03, 2010 21:26
autor: Łuki_79
Na obudowie paska rozrządu oraz w bagażniku masz wlepkę i tam oznaczenie silnika AGR lub ALH :grin:

: czw cze 03, 2010 22:28
autor: homsky
Łuki_79 pisze:G71 czujnik ciśnienia doładowania,błąd 00519 odnosi się do tego czujnika.Poza tym
Błąd ten lubi wywalić gdy turbo zapompuje poza zakres MAPsensora (G71) , czyli walnie ponad 1.5bar
PinkFloyd pisze:zrób logi dynamiczne grup 003, 011 i 08 to sie zobaczy tak to wróżenie z fusów-
od tego wypadałoby zacząć aby móc dalej coś doradzać

: pt cze 04, 2010 16:05
autor: piotruss6
Jest to ALH...

: sob cze 05, 2010 18:19
autor: Sztomel
homsky pisze:Błąd ten lubi wywalić gdy turbo zapompuje poza zakres MAPsensora (G71) , czyli walnie ponad 1.5bar
tak się tylko dzieje w starszych sterownikach z czujnikiem MAP wewnątrz obudowy ECU, w Golfach Mk4 już tak nie jest, moje turbo wcześniej pompowało powyżej 1560 mbar i nigdy nie pojawił się błąd G71.
Błędy N75 i G71 u kolegi pewnie są spowodowane ich lub wiązki do nich usterką elektryczną a nie wynikiem nieprawidłowej regulacji ciśnienia doładowania. Zostanie usunięta usterka elektryczna w obwodzie G71 to i tryb awaryjny przejdzie.