Strona 1 z 1

mod łukiego odkercenie zaworka

: czw cze 03, 2010 15:21
autor: mr_jaru
witam.macie moze jakis patent na odkrecenie zaworka w pompie w domowych warunkach bo musze go przebic spowrotem.wbiłem troszke ten zaworek i teraz koło 2000obr/min słychac głosniejsze klekotanie.generalnie nie zauwazyłem jakiegos powalajacego efektu podczas jazdy

: czw cze 03, 2010 15:25
autor: Michał_1977
Klucz 10 płasko-oczkowy zakładasz pionowo,przez oczko śrubokręt i kręcisz.Wcześniej puknij przez coś w niego,żeby na gwincie popuścił.
Sam Mod Łukiego nic Ci nie da.To jest dodatek do innych modów :bajer:

: czw cze 03, 2010 15:27
autor: mr_jaru
problem w tym ze klucz chaczy mi o korpus pompy i nie moge go obrócic

: czw cze 03, 2010 15:29
autor: Michał_1977
Jak nie zmierzyłeś wcześniej głębokości,to teraz masz przechlapane...metodą prób i błędów musisz dojść ładu...

[ Dodano: 03 Cze 2010 15:30 ]
mr_jaru pisze:klucz chaczy mi o korpus pompy i nie moge go obrócic
Spróbuj innym...ja mam kilka i pasują :bigok:

: czw cze 03, 2010 15:30
autor: mr_jaru
z powrotem do poprzedniego ustawienia nie bedzie problemu bo wiem na jakiej głebokosci ma byc,poza tym jest wyrazny slad po ustawianiach poczatkowych

: czw cze 03, 2010 21:17
autor: vision
mr_jaru, tylko nie bi bez sensu przez sprężynę wyjmij zabezpieczenie itd

[ Dodano: 03 Cze 2010 21:26 ]
zmianę ciśnienia wewnętrznego powinno się dokonywać w określonych rpm

: pt cze 04, 2010 20:56
autor: mr_jaru
udało sie odkrecic kluczem,wrociłem do poprzedniego ustawienia.nie mogłem zdjac tego zabezpieczenia wiec przebiłem przez sprezynke.mam nedzieje ze nic tam nie uszkodziło sie,w sumie spradzałem to zaworek chodził,paliwa tez nie ma wkoło zaworka wiec powinno byc szczelne,auto jedzie tak jak jechało