mod łukiego odkercenie zaworka

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

mod łukiego odkercenie zaworka

Post autor: mr_jaru » czw cze 03, 2010 15:21

witam.macie moze jakis patent na odkrecenie zaworka w pompie w domowych warunkach bo musze go przebic spowrotem.wbiłem troszke ten zaworek i teraz koło 2000obr/min słychac głosniejsze klekotanie.generalnie nie zauwazyłem jakiegos powalajacego efektu podczas jazdy
Ostatnio zmieniony sob cze 05, 2010 14:48 przez mr_jaru, łącznie zmieniany 1 raz.


jaru

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14300
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw cze 03, 2010 15:25

Klucz 10 płasko-oczkowy zakładasz pionowo,przez oczko śrubokręt i kręcisz.Wcześniej puknij przez coś w niego,żeby na gwincie popuścił.
Sam Mod Łukiego nic Ci nie da.To jest dodatek do innych modów :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » czw cze 03, 2010 15:27

problem w tym ze klucz chaczy mi o korpus pompy i nie moge go obrócic


jaru

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14300
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw cze 03, 2010 15:29

Jak nie zmierzyłeś wcześniej głębokości,to teraz masz przechlapane...metodą prób i błędów musisz dojść ładu...

[ Dodano: 03 Cze 2010 15:30 ]
mr_jaru pisze:klucz chaczy mi o korpus pompy i nie moge go obrócic
Spróbuj innym...ja mam kilka i pasują :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » czw cze 03, 2010 15:30

z powrotem do poprzedniego ustawienia nie bedzie problemu bo wiem na jakiej głebokosci ma byc,poza tym jest wyrazny slad po ustawianiach poczatkowych


jaru

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » czw cze 03, 2010 21:17

mr_jaru, tylko nie bi bez sensu przez sprężynę wyjmij zabezpieczenie itd

[ Dodano: 03 Cze 2010 21:26 ]
zmianę ciśnienia wewnętrznego powinno się dokonywać w określonych rpm



Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » pt cze 04, 2010 20:56

udało sie odkrecic kluczem,wrociłem do poprzedniego ustawienia.nie mogłem zdjac tego zabezpieczenia wiec przebiłem przez sprezynke.mam nedzieje ze nic tam nie uszkodziło sie,w sumie spradzałem to zaworek chodził,paliwa tez nie ma wkoło zaworka wiec powinno byc szczelne,auto jedzie tak jak jechało


jaru

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości