Strona 1 z 1

90 KM rozpędza się do 140 km/h i koniec

: wt cze 01, 2010 22:42
autor: Mentos78
Witam
Pożyczyłem dzisiaj od Taty Golfa MK4 2001r. 1,9 TDI 90KM. Autko kupione kilka dni temu, więc pojechałem na autostradę go sprawdzić.
Już od początku wydawało mi się że słabo przyśpiesza (mam polo 1,4 benzyna które lepiej przyśpiesza). Na autostradzie auto było strasznie mułowate. Na 5 biegu dojechało do 3000 obr i 140 km/h i koniec. Pedał gazu w podłodze, a auto nie przyśpiesza.
Po 15 km zatrzymałem się i poszedłem do sklepu. Auto stało około 30 minut. Wracałem znowu autostradą i jakbym jechał innym autem. Bez problemu rozpędziłem się do 180 km/h.
Teraz pytanie: co to mogło być? Przepływomierz? Coś jeszcze? Po podłączeniu do komputera powinno się coś pokazać? Filtr paliwa był niedawno wymieniany.

: wt cze 01, 2010 22:45
autor: _Daniel_
jedz na kompa bo tak to tylko domysły będą i teorie zrób też logi jak masz możliwość ludziska na forum ci powiedzą co go boli :)

: wt cze 01, 2010 22:47
autor: leon79
Notlauf :bigok:

: wt cze 01, 2010 22:48
autor: Mentos78
Który interfejs kupić, aby obsługiwał tego golfa? Najlepiej jakby obsługiwał też moje polo 1997r. 1,4 benzyna.
Na kompa do kumpla pojadę w najbliższym czasie, ale niestety nie zależy to ode mnie, bo nie moje auto.

: wt cze 01, 2010 22:49
autor: xxx9191
Witam ja tak samo miałem w swoim GOLFIE i mi wyskakiwał Bład zaworu N75 podcisnienia do turbo.
Jak go zgasiłem i zapaliłem po 3 minutach było juz oki a to przez to ze na zimnym mu za bardzo docisłem dlatego załapywał bład... ale juz jest oki..

Nie wiem TY mozesz miec inaczej ale warto sprawdzic pod Kompem..:)


Pozdrawiam:)

: wt cze 01, 2010 22:50
autor: _Daniel_
generalnie teraz prawie każdy obsługuje auta od 98 w górkę, ważne by działał z programem Vag com bo to chyba jeden z lepszych do diagnostyki

: wt cze 01, 2010 22:53
autor: Velthar
Obstawiam na kierownice w turbo. mogą się przycinać.