Strona 1 z 1

Czy to koniec vacum pompy???

: sob maja 29, 2010 22:01
autor: remik130
Witam,

auto jak w temacie, ASZ , przebieg 240 ,

Po przeczytaniu wielu wątków na forum, podejrzewam w swoim aucie usterkę pompy, ale po kolei, wymienię co się dzieje:

1. auto wyraźnie słabsze, dziś sprawdziłem ruch sztangi przy uruchomieniu auta , poruszyła się ok 0,5-1cm
2.po nagrzaniu, na postoju na biegu jałowym słychać takie terkotanie zanikające po wciśnięciu hamulca
3. często przy gaszeniu szarpie autem
auto stało się też wyraźnie głośniejsze i pojawiły się wibracje na jałowym


Może ktoś miał podobny problem, proszę o opinie

Pozdrawiam

: ndz maja 30, 2010 06:59
autor: Sztomel
możliwe, że obluzował się króciec przy vacuum - ten na który wchodzi wąż podciśnienia idący do serwa hamulców i z którego z trójnika idzie wężyk z podciśnieniem na elektrozawory N18, N75 i N239.

: ndz maja 30, 2010 10:09
autor: remik130
Dzięki,
postaram się dziś sprawdzić

pytanko: czy poprawne działanie pompy da się sprawdzić VAG-iem?

Pozdrawiam

: ndz maja 30, 2010 16:29
autor: EnJoy
remik130 pisze:pytanko: czy poprawne działanie pompy da się sprawdzić VAG-iem?
powinny chyba wyjść jakieś błędy o niewłaściwej wartości ciśnień w poszczególnych zaworach

: ndz maja 30, 2010 17:11
autor: majma golf
obklej poxi polem miejsce wyjscia wezyka z vacum pompy i zob czy jest roznica...mi pomoglo :bajer:

: ndz maja 30, 2010 19:28
autor: remik130
Czy zaznaczony element to ten króciec. Można nim obracać wkoło i ma spory luz ok 1-1,5 mm

: ndz maja 30, 2010 19:37
autor: Łuki_79
To właśnie ten króciec.U mnie również poxilina jest w tym miejscu :grin: ,bo był luz.