Błąd 00575 - Potrzebna pomoc okolice Zabrza - Bierunia
: czw maja 27, 2010 17:49
Witam
Mam Audi A3 1.9 TDi Agr 90KM, 1997 rok od jakiś 2 miesięcy walczę z pojawiającym się błędem 00575 http://img413.imageshack.us/f/img413/38/00575.jpg
Mam odcięty całkowicie N18 według schematu: http://img13.imageshack.us/img13/1016/n18.gif
Wyciąłem katalizator, kupiłem nowy zawór N75 pierburga, nowe wężyki ciśnieniowe.
Mam oryginalny przepływomierz pierburga. Niezapchany filtr powietrza.
Wyczyściłem kolektor ssący założyłem nowe uszczelki. ściągnąłem turbo wyczyściłem, lekko żyga ale od założenia nic się nie spociło (przejechałem jakieś 1000 km). Turbo ma lekki luz na wirniku ok 0,5 mm http://img413.imageshack.us/f/img413/31 ... 0059hp.jpg
Sprawdziłem pod ciśnieniem w wodzie rurę doprowadzającą świeże powietrze do turbiny - jest szczelna
Przed tymi zabiegami miałem przeładowanie. Nie pracowała sztanga gruszki. Teraz natomiast jak wszystko porobiłem mam niedoładowanie.
Oto moje logi przy prawidłowo podpiętej instalacji: http://img27.imageshack.us/f/img27/6035/podpiete.jpg
Tutaj są logi gdy odpiłem wężyk idący do muszli turbo i zatkałem: http://img535.imageshack.us/f/img535/9744/odpiety.jpg
Dalej przy prawidłowo podpiętej instalacji N75 nie pracuje mi sztanga w basic settings grupie 11. Nie widać żadnego ruchu. Próbowałem naocznie dodać gwałtownie gazu też nie reaguje.
Grucha pracuje po daniu jej powietrza z kompresora: http://w678.wrzuta.pl/film/5diLNnoA72W/video0003 tak pracuje przy 4 barach
Natomiast gdy jej dam ok 1 bara wcale nie reaguje.
Chciałem kupić nową ale facet, który zajmuje się regeneracja twierdzi, że jeżeli mam trochę oleju w przewodach idących do N75 to może ten olej powoduje niewłaściwą pracę gruchy :/
Szukam pomocy bo już sam nie daje rady. Jeżeli jest ktoś na forum kto potrafi ogarnąć temat to bardzo proszę o kontakt(oczywiście nie chcę nic za darmo) lub jeżeli macie namiary na jakiegoś konkretnego fachowca - bo z pseudo fachowcami to już rozmawiałem, a było ich kilku :/
Mam Audi A3 1.9 TDi Agr 90KM, 1997 rok od jakiś 2 miesięcy walczę z pojawiającym się błędem 00575 http://img413.imageshack.us/f/img413/38/00575.jpg
Mam odcięty całkowicie N18 według schematu: http://img13.imageshack.us/img13/1016/n18.gif
Wyciąłem katalizator, kupiłem nowy zawór N75 pierburga, nowe wężyki ciśnieniowe.
Mam oryginalny przepływomierz pierburga. Niezapchany filtr powietrza.
Wyczyściłem kolektor ssący założyłem nowe uszczelki. ściągnąłem turbo wyczyściłem, lekko żyga ale od założenia nic się nie spociło (przejechałem jakieś 1000 km). Turbo ma lekki luz na wirniku ok 0,5 mm http://img413.imageshack.us/f/img413/31 ... 0059hp.jpg
Sprawdziłem pod ciśnieniem w wodzie rurę doprowadzającą świeże powietrze do turbiny - jest szczelna
Przed tymi zabiegami miałem przeładowanie. Nie pracowała sztanga gruszki. Teraz natomiast jak wszystko porobiłem mam niedoładowanie.
Oto moje logi przy prawidłowo podpiętej instalacji: http://img27.imageshack.us/f/img27/6035/podpiete.jpg
Tutaj są logi gdy odpiłem wężyk idący do muszli turbo i zatkałem: http://img535.imageshack.us/f/img535/9744/odpiety.jpg
Dalej przy prawidłowo podpiętej instalacji N75 nie pracuje mi sztanga w basic settings grupie 11. Nie widać żadnego ruchu. Próbowałem naocznie dodać gwałtownie gazu też nie reaguje.
Grucha pracuje po daniu jej powietrza z kompresora: http://w678.wrzuta.pl/film/5diLNnoA72W/video0003 tak pracuje przy 4 barach
Natomiast gdy jej dam ok 1 bara wcale nie reaguje.
Chciałem kupić nową ale facet, który zajmuje się regeneracja twierdzi, że jeżeli mam trochę oleju w przewodach idących do N75 to może ten olej powoduje niewłaściwą pracę gruchy :/
Szukam pomocy bo już sam nie daje rady. Jeżeli jest ktoś na forum kto potrafi ogarnąć temat to bardzo proszę o kontakt(oczywiście nie chcę nic za darmo) lub jeżeli macie namiary na jakiegoś konkretnego fachowca - bo z pseudo fachowcami to już rozmawiałem, a było ich kilku :/