Strona 1 z 1

Problem z Silnikiem TDI 110 Pomocy ;) !!!

: śr maja 26, 2010 18:22
autor: Kelon
Hej wam mam problem z silniczkiem zdaje mi się ze w ogóle nie pracuje tak jak powinien a mianowicie do 3 tyś obr. bardzo słabo ciągnie a potem niby się załącza turbina ale do tych 3 tyś ciężko z myślą o wyprzedzaniu. Turbina była wymieniana rok temu w czerwcu ale nie dało to jakiś fantastycznych efektów. I jeszcze jedno praktycznie nie słychać charakterystycznego gwizdu z turbiny i nie wiem czy to tylko tak u mnie, bo w innych dizelkach pięknie świszczy a u mnie niestety Ratujcie panowie bo kasa idzie niby na naprawy ale efektów nie widać ? :/

: śr maja 26, 2010 18:27
autor: piotruss6
u mnie jest ten sam problem ale gośc podłączył dzisiaj mi vaga i pokazało błąd czujnika sterowania turbiną N71,ale może to byc też problem z przepływką tak mi tutaj koledzy poradzili...

: śr maja 26, 2010 18:43
autor: Łuki_79
Kelon pisze:Ratujcie panowie bo kasa idzie niby na naprawy ale efektów nie widać ? :/
Wzrokowo możesz obadać stan wężyków podciśnienia,sprawdzić,czy sztanga pracuje beż zacięć i jaki masz zakres ruchu tej sztangi oraz czy po uruchomieniu silnika jest wciągana do gruszki.Aby w pełni zdiagnozować twój przypadek wykonaj logi dynamiczne grup 003,008,011 oraz 011 BS

: śr maja 26, 2010 18:49
autor: Kelon
Piotrus kumpel mowil zeby pryeczysci ten czujnik ale on mowil o n75 otworzylem go wd40 skleilem zamontowalem ale to nic niedalo

: śr maja 26, 2010 18:58
autor: antojuja
popieram w 100% Luki_79 bo inaczej wymienisz pol samochodu, dziwi mnie tylko dlaczego tak dlugo zwlekales z podpieciem vag-a?

: śr maja 26, 2010 19:58
autor: Kelon
antojuja wiem wiem ale ja podpinałem pod kompa u mechanika i tam nic niepokazuje ?:/

[ Dodano: 26 Maj 2010 19:59 ]
Aby w pełni zdiagnozować twój przypadek wykonaj logi dynamiczne grup 003,008,011 oraz 011 BS.....................Luki 79 o co dokladnie chodzi bo zawiele mi to niemoow :?

: śr maja 26, 2010 20:13
autor: Łuki_79
Za pomocą tych logów sprawdzisz poprawne działanie przepływomierza (003),dawke wtrysku (008)jakie masz ciśnienie doładowania (011).Chodzi po prostu o podłączenie do samochodu komputera (laptop + interfejs diagnostyczny +program vag com)i zlogowanie tych grup pod obciążeniem,tzn na III biegu od 1500 obr/min do 4000 obr/min cały czas z pedałem w podłodze.Najlepiej zapytaj w swojej grupie regionalnej o wykonanie takich logów,na pewno ktoś ciebie poratuje :)

: śr maja 26, 2010 20:45
autor: Kelon
dzięki luki podjade do mechanika zobaczymy co doradzi dzięki jeszcze raz ;) jak cos zalatwie skontaktuje sie i dam znać ;)

: śr maja 26, 2010 20:52
autor: Łuki_79
Na razie nie daj się naciągnąć na koszty bez 100% pewności,że dana część jest uszkodzona,jedynie możesz podmienić przepływomierz lub jeżeli mechanik jest kumaty niech zamieni N75 z N18