Olej z bagnetu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Cider_Mazur_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Olej z bagnetu

Post autor: Cider_Mazur_mk2 » pn maja 24, 2010 22:09

witam, jakiś czas temu zrobiłem swap. Wsadziłem 1.6D do mojego golfa, uszczelniłem wszystko o silnik był dalej mokry... Wreszcie wpadłem na to, że przy gazowaniu z bagnetu leci olej;( Wyczyściłem cały kolektor dolotowy, wąż łączący pokrywę zaworów z kolektorem (jest dziurawy ale go zakleiłem) i przez jakiś czas nie lało olejem, teraz znowu zaczął;/ Co może być powodem??



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » pn maja 24, 2010 22:16

Widocznie odma jest zawalona i silnik odpowietrza się przez bagnet



Awatar użytkownika
Cider_Mazur_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Cider_Mazur_mk2 » wt maja 25, 2010 17:15

odma? tam jest tylko wąż który łączy pokrywę zaworów z kolektorem dolotowym... też jest wyczyszczony;/ co to jeszcze może być?



waldeklubon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 18:40
Lokalizacja: Poznan

Post autor: waldeklubon » wt maja 25, 2010 17:36

Moze przedmuchy silnika?



KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: KOSA1987 » wt maja 25, 2010 19:00

a powiedz mi tylko czy jak odkręcisz korek wlewu oleju to widzisz wałek i krzywki czy wałek jest zasłonięty?



Awatar użytkownika
Cider_Mazur_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Cider_Mazur_mk2 » wt maja 25, 2010 21:02

wałek jest zasłonięty, jak na odpalonym odkręcę korek to aż dymi przez niego taką mgiełką olejową



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » wt maja 25, 2010 22:38

No to masz przedmuchy. widziałem jeszcze że w miejscu odpowietrzenia masz takie sitko od wewnętrznej strony pokrywy. Zajrzyj tam. Ale jak idzie "mgiełka" to na moje wyczucie pierścionki. A z odmy też wali dym? (jak zdejmiesz z kolektora dolotowego)


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » wt maja 25, 2010 22:48

jak przykładasz na odpalonym silniku reke nad odkrecony korek oleju to masz czarne kropki na rece ;) ? jak tak to wiadomość dla ciebie jest nie fajna, uszczelniacze i pierscionki poszły sie kochać :grrr:



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt maja 25, 2010 23:33

Witam uszczelniacze zaworowe i pierscienie do zmiany



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr maja 26, 2010 00:10

Przewód do serwa jest szczelny?



Awatar użytkownika
Cider_Mazur_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Cider_Mazur_mk2 » śr maja 26, 2010 16:55

przewód do serwa? tzn ten który idzie od pompy podciśnieniowej ?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr maja 26, 2010 22:14

tak



Awatar użytkownika
Cider_Mazur_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Cider_Mazur_mk2 » śr maja 26, 2010 22:41

mam zepsutą pompę podciśnieniową (tj króciec jest urwany) i jeżdżę bez wspomagania hamulców



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » śr maja 26, 2010 22:51

Po części pewnie kijowy olej, ale pierwsze co to ściągnij pokrywę i wyczyść porządnie tą kratkę od odmy, rozpuszczalnik, benzyna, itd.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości