Potrzebuje schemat ukł chłodzenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Potrzebuje schemat ukł chłodzenia

Post autor: grze693 » pn maja 24, 2010 21:19

witam
Podesłał ktoś by schemat bo pomieszały mi się przewody i za bardzo nie wiem gdzie co jak

Jak bym miał schemat miał bym pewność że jest ok

i jeszcze potrzebował bym układu elektrycznego silnika bo podłączyłem kostki do czujników przewód do elektrozaworu, czujnika temperatur w głowicy i ciśnienia oleju

a zostały 2 oczka chyba one są dokręcane do króćca z prawej strony głowicy ? dobrze myślę ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn maja 24, 2010 21:30

Proszę :bigok:
Obrazek

[ Dodano: 24 Maj 2010 21:33 ]
grze693 pisze:zostały 2 oczka chyba one są dokręcane do króćca z prawej strony głowicy
Nie wiem dokładnie o czym piszesz,ale 1 oczko,to może do listwy świec żarowych... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pn maja 24, 2010 21:39

aha rzeczywiście a jest jeszcze jedno na cienkim przewodzie

i będę ustawiał rozrząd to wiem okienko punkt o na wale pompa zablokować trzpieniem wałek płaskownikiem 4mm

a jak będę napinał rolkę to naciągać do tego cycka na rolce ???



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn maja 24, 2010 22:21

Znaki tak jak piszesz,ale koło wałka rozrządu ma być zbite ze stożka (lekko luźne na wałku) do napinania paska.Po napięciu dokręcasz lekko i robisz 2 pełne obroty wałem,jak nic nie uległo zmianie i znaki są O.K to wszystko dokręcasz jak trzeba i palisz motor.
W napinaczu są 2 małe otworki i ja do tego używam zagiętych kleszczy do pierścieni segera.Ciągniesz w prawo.

[ Dodano: 24 Maj 2010 22:29 ]
grze693 pisze:jest jeszcze jedno na cienkim przewodzie
Już chyba wiem...to najprawdopodobniej będzie masa,która ma być przykręcona przy króćcu wodnym z boku głowicy lub przy takiej dziwnej blaszce w pobliżu tego króćca :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 266 gości