Strona 1 z 2
Filtr Paliwa - nie pasuje TDI - ALH
: pn maja 24, 2010 16:31
autor: Jaaro
Witam Panowie,
mam takie problem, otóż zakupiłem filtr paliwa MaxGear (nie polecam nikomu i więcej nie kupię) i nie pasuje mi tam wejście na podgrzewacz paliwa - jest za małe to wycięcie w kształcie literu U (poniżej fotka). Wszedłem na znany portal aukcyjny
i widzę, że wszystkie filtry są takie jak ten MaxGear czyli za małe jest to wycięcie w kszatałcie "U".
Na zdjęciu widać stary filtr - po prawej i nowy po lewej - nie ma możliwośći wcisnąć tego plastku w ten otwór. Widać dużą różnicę w wielkości otworów. Co o tym myślicie? Czy u mnie jest coś zmienione, że inne filtry są takie same?
: pn maja 24, 2010 16:56
autor: sklejku
Jak rozni sie tylko i wylacznie wycieciem w kolysce to zaden problem przerobic wez pilnik do reki i ognia
oczywiscie jak wszystkie pozostale elementy filtra sie zgadzaja bo jak nie to bym to oddal a jesli tylko to to zaden problem moze szly 2 rodzaje wezy? Tego to ja tez nie wiem nawet
: pn maja 24, 2010 17:17
autor: xxxGlaDxxx
ktoś ci zły filtr sprzedał, widzisz że jest wyższy i całkiem inaczej wygląda
oddaj go czym prędzej i kup w ASO albo jakims sklepie z zamiennikami VW
byle nie filtron !
: pn maja 24, 2010 18:53
autor: Jaaro
sklejku pisze:Jak rozni sie tylko i wylacznie wycieciem w kolysce to zaden problem przerobic wez pilnik do reki i ognia
oczywiscie jak wszystkie pozostale elementy filtra sie zgadzaja bo jak nie to bym to oddal a jesli tylko to to zaden problem moze szly 2 rodzaje wezy? Tego to ja tez nie wiem nawet
No bez przesady, nie będę przecież za każdym razem piłował filtr paliwa
Podczas tego piłowania, dużo opiłków wleciałoby do środka.
Najgorsze jest to, że patrząc na Allegro widzę, że wszystkie filtry są właśnie takie z małym uchwytem.
Jutro wymienię filtr w sklepie, zobaczymy czy mają taki jak potrzebuję.
Jeżeli ktoś ma możliwośc, to sprawdzcie jak macie u siebie w tdi'kach
: pn maja 24, 2010 19:56
autor: fil29
dlaczego nie filtron ? przynajmniej robiony we wiadomym miejscu a nie w chinach czy mongolii
: pn maja 24, 2010 19:59
autor: Łuki_79
Zapewne masz oring uszczelniający na filtrze do podgrzewacza? Jeżeli tak,to ktoś zmienił podgrzewacz od MK3.Do Mk4 jest właśnie z takim małym wycięciem,a na podgrzewaczu są 2 oringi
[ Dodano: 24 Maj 2010 20:03 ]
fil29 pisze:dlaczego nie filtron ?
Z praktyki powiem,że miałem Filtrona a tym samym pęcherzyki powietrza w wężyku.Teraz wymieniłem na Knechta i problem zniknął,co prawda 90 zł taka przyjemność kosztuję
: pn maja 24, 2010 20:12
autor: fil29
nie koniecznie to wina filtra : ) może zle włożyles koncóweczki zle ulożył Ci się oring nie zwalaj na filterek ze jest do
: pn maja 24, 2010 20:19
autor: Jaaro
Łuki_79 pisze:Zapewne masz oring uszczelniający na filtrze do podgrzewacza? Jeżeli tak,to ktoś zmienił podgrzewacz od MK3.Do Mk4 jest właśnie z takim małym wycięciem,a na podgrzewaczu są 2 oringi
Na podgrzewaczu mam jeden oring - faktycznie. Jutro zrobię fotkę to zobaczycie jak to wygląda. Zresztą jaki ktoś maił cel w Rajchu, żeby zmienić ten plastik z mk3 ??
: pn maja 24, 2010 20:29
autor: Łuki_79
To masz coś jeszcze innego chyba.W Mk 3 masz taki
http://allegro.pl/item1017030738_zawor_ ... da_vw.html ,w Mk4 taki
http://allegro.pl/item1050169285_zawor_ ... _9tdi.html
: pn maja 24, 2010 21:55
autor: KOSA1987
kup oryginalny zaworek zwrotny bo ten nie jest od tego modelu
: pn maja 24, 2010 21:57
autor: FAHER
ja mam mkIV i jak zmieniałem filtr to w sklepie powiedzieli ze stary filtr jakiś burak załozył od mkII lub III zarez z tym podgrzewaczem teraz mam wszystko od mkIV tak jak powino być niemam juz zadnych problemów z tym
: pn maja 24, 2010 22:44
autor: sklejku
Łuki_79 pisze:miałem Filtrona a tym samym pęcherzyki powietrza w wężyku
To nie ma wplywu na prace silnika
Jezdze caly czas na filtronie zero przerywania czy jakichkolwiek zlych sygnalow od strony silnika , dla porownania w pracy jezdze nowym fiatem doblo i stara renowka i tez ciagna powietrze wezami
: wt maja 25, 2010 07:20
autor: wesol
Tak to jest jak ktos nie zna sie na rzeczy i nie wie ze filtrona wrecz kochaja w USA czy Kanadzie. Sprzedaje sie tam bardzo dobrze i chwala go sobie. Ta firma ma juz tylko polska nazwe bo wlascicielem jest juz kto inny od kilku lat. Zreszta filron nie jest taki tani. Napewno w sporej ilosci przypadkow np niemiecki Hans Priess jest tanszy.
Co do filtra samego to polecam juz opisane na forum rozwiazanie z pominieciem tego zaworka. zaslepiasz otwor w filtrze ( korkiem od wina) a dwie rurki od tego trujnika laczysz rureczka jakas. Sam trujnik odkladasz na półkę. Cieszysz sie jazda bez babelkow. Zreszta sa dwie szkoly z tymi filtrami. Jedne marki robia tak jak vag ze paliwo czesciowo krazy miedzy filtrem a pompa a jedne marki daja odrazu przelew do baku. Jedno i drugie ma swoje plusy. To drugie rozwiazanie ma takie ze w zime paliwo ogrzane przez pompe trafia do baku i ogrzewa tam zamarznietą rope. Parafina sie nie wytraca no i nie trzeba podgrzewac baku pochodnia zrobiona z gazety lub innej metody.
: wt maja 25, 2010 15:45
autor: Łuki_79
sklejku pisze:Jezdze caly czas na filtronie zero przerywania czy jakichkolwiek zlych sygnalow od strony silnika
U mnie również żadnego przerywania nie było,ale sam widok powietrza w ON był denerwujący(można założyć oczywiście ciemny wężyk i również znikną
)
wesol pisze:zaslepiasz otwor w filtrze ( korkiem od wina)
I wstyd podnieść maskę żeby nie pokazywać takiego druciarstwa.To lepiej kupić filtr bez otworu na podgrzewacz i powrót połączyć rurką