Dzięki za rady postaram się jak najszybciej to sprawdzić
[ Dodano: 27 Maj 2010 13:07 ]
No sprawdziłem N75 pod względem elektrycznym i wynosi 30 Ω wiec działa poprawnie. Natomiast pod wględem mechanicznym nie rozumie troszkę i chyba sam tego nie sprawdzę
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ale zauważyłem że tracę moć przy większych obrotach.
Wytłumaczę to może inaczej: Jadąc trasą i gdy obroty wzrosły do 3-3,5 tys,. jest bardzo odczuwalny spadek mocy tak jakby ktoś coś zakręcił i poprostu auto już nie przyspiesza. Po zatrzymaniu samochodu dalej jest to samo i słychać że turbina się nie włącza. Gdy pojazd postoi jakąś godzinke wszystko jest idealnie tak jak było. Nie wiem może coś sie nagrzewa może coś sie blokuje nie mam pojęcia
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
A mysłałem że to ten układ bo właśnie zauważyłem że on tak szybko się przełącza czego kiedyś nie było.