Strona 1 z 1
Wypadł uszczelniacz podczas rozbierania silnika
: ndz maja 23, 2010 10:19
autor: grze693
witam
Przekładałem osprzęt po bagnet miskę pompę oleju i podstawkę oleju z jednego do drugiego silnika
i jak wszystko skręciłem to zobaczyłem na ziemi uszczelniacz
zielony (taki jest przy pompie oleju ale tam nigdzie nie pasuje bo mam druga pompę i blok na wierchu z skąd on jest )
wymiary
średnica zewnętrzna 12mm
wewnętrzna 8 mm
grubość 2mm
kolor zielony jest to oring
: ndz maja 23, 2010 10:54
autor: t0mal
Może to z bagnetu?
: ndz maja 23, 2010 11:54
autor: grze693
no właśnie tak myślę bo bagnet ma średnice 10 mm a uszczelniacz 8 to chyba może być z tego ?
fotka uszczelniacza
![Obrazek](http://img265.imageshack.us/img265/350/p1080368h.jpg)
: ndz maja 23, 2010 12:39
autor: Michał_1977
grze693, jak są czytelne wymiary lub numer katalogowy to daj,wrzucę w ETKĘ
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: ndz maja 23, 2010 23:28
autor: grze693
nie ma numeru nie stety
jutro chce wkładać silnik chyba to nie jest od pompy oleju
a jak możesz sprawdź czy gdzieś przy podstawie filtra tego nie ma oleju
pompie oleju czy bagnecie jak się wkłada obudowę w silnik
bo nic więcej nie rozbierałem a to nigdzie nie pasuje raczej
: ndz maja 23, 2010 23:58
autor: Michał_1977
Pod bagnetem nie ma o-ringu,między smokiem a pompą jest ale 20mm średnicy,a ten
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/297/f4beda8241148084m.jpg)
jest najbardziej zbliżony wymiarem do tego,który podałeś na priva.
Innych nie ma.
: pn maja 24, 2010 00:32
autor: grze693
niestety tam nie odkręcałem nic a byłem w garażu i pod tą śrubą jest podkładka miedziana
to musiało wypaść albo z pompy oleju albo bagnetu bo pamiętam podstawę filtra przekręcałem na początku w innym miejscu
: pn maja 24, 2010 01:19
autor: t0mal
Jaką masz rurkę bagnetu? Krótką wprasowywaną, czy długą ze wspornikiem przykręcanym do podpory pompy wtryskowej?
: pn maja 24, 2010 01:30
autor: grze693
długą ta mocowaną z tyłu silnik przykręconą śruba i mocowana u góry do króćca plastikowego od wody w głowicy (silnik będzie włożony do t4)
ale przekręcałem bebechy z silnika z bagnetem z przodu co byl wciskany i przykręcany do wspornika pompy wtryskowej do tego
i musiałem wiercić dziurę na bagnet żeby pasował od t4 mocowany z tyłu na śrubę i do króćca wody po prawej stronie głowicy