Strona 1 z 1

Golfik utrzymuje 2500 obrotów

: sob maja 22, 2010 18:54
autor: Bartek_R
Witam mam problem bo chciałem sobie troszkę opóźnić kąt wtrysku bo wg mnie golfik troszke twardo chodził więc to zrobiłem, ale teraz po odpaleniu chodzi normalnie, ale jak wejde z obrotami powyżej 2000 obr to już tak zostaje, wróciłem z powrotem do takich ustawień jak były przedtem ale problem nie zniknął
proszę pomóżcie!! co to może być dodam że ma gova zrobionego ale do tej pory było wszystko ok

: sob maja 22, 2010 20:28
autor: Michał_1977
VireWolf88, zmniejsz wydatek resztkowy i będzie cacy :bigok:
Tutaj opisałem jak to zrobić: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=297575

[ Dodano: 22 Maj 2010 20:28 ]
Dawkę ruszałeś? :bajer:

: sob maja 22, 2010 20:38
autor: t0mal
Podobnie jest jak kończy się regulacja dawki.

: sob maja 22, 2010 21:05
autor: Michał_1977
t0mal pisze:Podobnie jest jak kończy się regulacja dawki.
t0mal, wiem coś o tym...pompa niebawem znów trafi na stół :grin: ...ale to już poza tematem,więc OT :bajer:

: sob maja 22, 2010 21:47
autor: t0mal
Michaś_1977, szukaj jakiegoś lepszego turba, bo te od 1.6 to o wiele za mało jak na pompę chociażby 11mm - tłoki mogą popłynąć.

: sob maja 22, 2010 21:49
autor: Bartek_R
koledzy dzięki za zainteresowanie ale doszedłem z tym do ładu ale nadal się zastanawiam czy to tylko zbieg okoliczności czy faktycznie miało to ze sobą jakieś powiązanie a mianowicie:
jak regulowałem kont to później uruchomiłem silnik ale pompa była przykręcona tylko na tych trzech śrubach przy kole, powtarzałem to kilka razy i za każdym razem jak dodawałem gazu w okolice 2500obr to tak zostawało aż do zgaszenia, więc myśle poskładam wszystko i będe próbował w poniedziałek coś z tym zrobić dokręciłem jeszcze tę śrubę przy głowiczce odpaliłem i wszystko gra :grin: i tak myśle że może to że pompa była przykręcona tylko do tej blachy mogło ją wprowadzać w jakieś wibracje i z tąd dziwne zachowanie

: sob maja 22, 2010 22:10
autor: t0mal
VireWolf88 pisze:regulowałem kont to później uruchomiłem silnik ale pompa była przykręcona tylko na tych trzech śrubach przy kole
:bigok: I pewnie do tego biały dym :)

: sob maja 22, 2010 22:30
autor: Bartek_R
t0mal pisze:
VireWolf88 pisze:regulowałem kont to później uruchomiłem silnik ale pompa była przykręcona tylko na tych trzech śrubach przy kole
:bigok: I pewnie do tego biały dym :)

powiem szczerze że nawet nie zwróciłem uwagi na kolor dymu, w każdym razie teraz jest czarny jak wcześniej :chytry:
ale dlaczego myślisz że był biały?

: ndz maja 23, 2010 08:48
autor: t0mal
Bo tak sie robi - pompa drży i wtrysk opóźnia, sam to przerabiałem.