Strona 1 z 1

wtrysk sterujący jakie objawy? POMOCY!

: wt maja 18, 2010 18:45
autor: KOSA1987
witam. Jakie są objawy padniętego wtrysku sterującego? Auto nrrmalnie wkręca się na obroty, strasznie ciężko pali na zimnym, musze mieć rozłączony kabel od czujnikga temp zeby mi cały czas swiece grzały. W meas block grupa 000 kąt wtrysku wynosi 49-55 a jak przełącze na basic setting to kąt wtrysku wynosi 00 zaczyna trzepać silnikiem i sadzić białym dymem. Przesuwam pompę i nic sie nie dzieje nie reaguje. POMOCY!

[ Dodano: 18 Maj 2010 18:46 ]
dodam ze to golf 3 1.9 tdi 90ps

: wt maja 18, 2010 22:30
autor: Martin99
KOSA1987, dziwne ze na BS az tak duża różnica w kątach ale ustaw tylko koniecznie na dogrzanym silniku kąt musi sie zmieniac jak ruszasz pompą. przesuń ją max w strone silnika i malutkimi *#cenzura#* odsuwaj kontrolując kąt. a wtrysk sterujący mozesz sprawdzic jak jedna osoba bedzie go trzymac na 1500-2000 obrotów a druga osoba niech popuka we wtrysk wtedy jak bedzie kulał tzn ze wtrysk kiepski tak gdzies kiedys czytalem

: wt maja 18, 2010 23:04
autor: tjwasiak
A czy rozrząd jest dobrze ustawiony? Czy pompa przypadkiem nie "uciekła" o ząbek?

: śr maja 19, 2010 07:22
autor: KOSA1987
rozrząd idealnie na znaki ustawiony. Mam jeszcze pytanie. Jest jakas blokada do pompy?

[ Dodano: 19 Maj 2010 07:32 ]
zauważyłem że jeszcze jest tak ,że nie moga zaadoptować kąta wtrysku. (silnik=>logowanie 12233=>adaptacja=> blok nie pamietam juz chyba 04 i tam wyskakuje mi erroe jakby nie było tej opcji a w innym tdi moge zmienic minimalnie kąt tym sposobem)

: śr maja 19, 2010 08:44
autor: tjwasiak
W 1Ztach brak kanału 04 adaptacji to nic nadzwyczajnego :smoke:

: śr maja 19, 2010 10:27
autor: munior
KOSA1987 pisze:Mam jeszcze pytanie. Jest jakas blokada do pompy?
Jest .Trzpień 15,5mm wkładany przez otwór w kole pompy w specjalny otwór w bloku silnika.Jak wszystko ustawione ok. to powinien wejść przy włożonej blokadzie w wałku rozrządu i punkcie GMP ustawionym na kole zamachowym

: śr maja 19, 2010 11:58
autor: luzur
Niedawno sąsiad miał MK3 z 1Z-em który mocno szarpał.

Na idealnie ustawionym rozrządzie, kąt wtrysku poza zakresem.

Żeby ustawić kąt musiał przestawiać pompę o jeden ząbek na pasku,
ale wtedy ciężko było grata zapalić.

Przyczyną tych problemów była pompa, miała popękane sprężyny.

Pozdrawiam.

: śr maja 19, 2010 16:18
autor: tjwasiak
Ale idealne ustawienie rozrządu to jeszcze nie wszystko... Przecież jest jeszcze osobna regulacja kąta wtrysku!

: śr maja 19, 2010 16:53
autor: KOSA1987
tjwasiak pisze:Ale idealne ustawienie rozrządu to jeszcze nie wszystko... Przecież jest jeszcze osobna regulacja kąta wtrysku!
to znaczy jaka i gdzie?

[ Dodano: 19 Maj 2010 17:28 ]
tutaj znajdują się moje logi

: śr maja 19, 2010 18:40
autor: luzur
tjwasiak pisze:Ale idealne ustawienie rozrządu to jeszcze nie wszystko... Przecież jest jeszcze osobna regulacja kąta wtrysku!
No to chyba logiczne że chodziło mi o to że nie dało się ustawić prawidłowego kąta mimo prawidłowego ustawienia rozrządu