wtrysk sterujący jakie objawy? POMOCY!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

wtrysk sterujący jakie objawy? POMOCY!

Post autor: KOSA1987 » wt maja 18, 2010 18:45

witam. Jakie są objawy padniętego wtrysku sterującego? Auto nrrmalnie wkręca się na obroty, strasznie ciężko pali na zimnym, musze mieć rozłączony kabel od czujnikga temp zeby mi cały czas swiece grzały. W meas block grupa 000 kąt wtrysku wynosi 49-55 a jak przełącze na basic setting to kąt wtrysku wynosi 00 zaczyna trzepać silnikiem i sadzić białym dymem. Przesuwam pompę i nic sie nie dzieje nie reaguje. POMOCY!

[ Dodano: 18 Maj 2010 18:46 ]
dodam ze to golf 3 1.9 tdi 90ps



Awatar użytkownika
Martin99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 19:37
Lokalizacja: BIA
Kontakt:

Post autor: Martin99 » wt maja 18, 2010 22:30

KOSA1987, dziwne ze na BS az tak duża różnica w kątach ale ustaw tylko koniecznie na dogrzanym silniku kąt musi sie zmieniac jak ruszasz pompą. przesuń ją max w strone silnika i malutkimi *#cenzura#* odsuwaj kontrolując kąt. a wtrysk sterujący mozesz sprawdzic jak jedna osoba bedzie go trzymac na 1500-2000 obrotów a druga osoba niech popuka we wtrysk wtedy jak bedzie kulał tzn ze wtrysk kiepski tak gdzies kiedys czytalem



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » wt maja 18, 2010 23:04

A czy rozrząd jest dobrze ustawiony? Czy pompa przypadkiem nie "uciekła" o ząbek?



KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: KOSA1987 » śr maja 19, 2010 07:22

rozrząd idealnie na znaki ustawiony. Mam jeszcze pytanie. Jest jakas blokada do pompy?

[ Dodano: 19 Maj 2010 07:32 ]
zauważyłem że jeszcze jest tak ,że nie moga zaadoptować kąta wtrysku. (silnik=>logowanie 12233=>adaptacja=> blok nie pamietam juz chyba 04 i tam wyskakuje mi erroe jakby nie było tej opcji a w innym tdi moge zmienic minimalnie kąt tym sposobem)



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » śr maja 19, 2010 08:44

W 1Ztach brak kanału 04 adaptacji to nic nadzwyczajnego :smoke:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr maja 19, 2010 10:27

KOSA1987 pisze:Mam jeszcze pytanie. Jest jakas blokada do pompy?
Jest .Trzpień 15,5mm wkładany przez otwór w kole pompy w specjalny otwór w bloku silnika.Jak wszystko ustawione ok. to powinien wejść przy włożonej blokadzie w wałku rozrządu i punkcie GMP ustawionym na kole zamachowym
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 10:36 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » śr maja 19, 2010 11:58

Niedawno sąsiad miał MK3 z 1Z-em który mocno szarpał.

Na idealnie ustawionym rozrządzie, kąt wtrysku poza zakresem.

Żeby ustawić kąt musiał przestawiać pompę o jeden ząbek na pasku,
ale wtedy ciężko było grata zapalić.

Przyczyną tych problemów była pompa, miała popękane sprężyny.

Pozdrawiam.



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » śr maja 19, 2010 16:18

Ale idealne ustawienie rozrządu to jeszcze nie wszystko... Przecież jest jeszcze osobna regulacja kąta wtrysku!



KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: KOSA1987 » śr maja 19, 2010 16:53

tjwasiak pisze:Ale idealne ustawienie rozrządu to jeszcze nie wszystko... Przecież jest jeszcze osobna regulacja kąta wtrysku!
to znaczy jaka i gdzie?

[ Dodano: 19 Maj 2010 17:28 ]
tutaj znajdują się moje logi



luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » śr maja 19, 2010 18:40

tjwasiak pisze:Ale idealne ustawienie rozrządu to jeszcze nie wszystko... Przecież jest jeszcze osobna regulacja kąta wtrysku!
No to chyba logiczne że chodziło mi o to że nie dało się ustawić prawidłowego kąta mimo prawidłowego ustawienia rozrządu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 197 gości