Strona 1 z 1
Pompa D i TD
: pn maja 17, 2010 23:14
autor: tomogolf2
Słuchajcie, załozylem do pompy od Diesla grzyb od T-Diesla, zmienilem tez głowiczke, w starej pompie td os nadawala sie do tulejowania, a w tej od d jest ok, po tej modytfikacji nagle spadła moc przy gornym zakesie obotow, wczesniej gov mod byl odczuwalny bardziej, teraz prawie go nie czuc, powyzej 5000 tys obrotow juz nie ma takiego kopa jak mial na pompie od td... co moze byc przyczyną czy pompy od D az tak bardzo sie roznia i nie mozna z nich tyle wykrecic? wczesniej na 3 biegu do 140 przyspieszal bez zadnego problemu teraz po przekroczeniu 120 (tez na 3 biegu) ledwo przyspiesza...
pozdro
[ Dodano: 17 Maj 2010 23:16 ]
zauwzylem taki bolec w pompie od D o ktory opieral sie mechaniz regulacji gazu w srodku w pompie to go usunelem w pompie w td czegos takiego nie bylo, dzieki temu bardziej sie wychyla dzwignia gazu ale to tez nie dalu zadnego efektu....
: pn maja 17, 2010 23:46
autor: t0mal
Tłoczek od timingu przełożyłeś? W td jest też inna sprężyna w tym mechanizmie to raz. Dwa to porównaj długość zawiasu przy ośce gazu - pewnie też trzeba będzie przełożyć. Kolejna sprawa to korektor dawki, porównaj numery.
[ Dodano: 17 Maj 2010 23:48 ]
Wtryski jakie masz? SBki? Michaś dobrze chyba pisał, że ciasne wtryski dobijają pompę.
: wt maja 18, 2010 08:46
autor: tomogolf2
t0mal pisze:Tłoczek od timingu przełożyłeś?
nie...
t0mal pisze:Dwa to porównaj długość zawiasu przy ośce gazu - pewnie też trzeba będzie przełożyć
no z tym sie uporalem, bo nie do konca sie wychylało, ale juz jest ok
t0mal pisze:Wtryski jakie masz? SBki?
tak
t0mal pisze:Kolejna sprawa to korektor dawki
gdzie to ?
: wt maja 18, 2010 08:54
autor: t0mal
To jest ten element poruszający pierścieniem na tłoczku.
Co sobie jeszcze przypomniałem, ważne jest, żeby oś regulatora odśrodkowego wkręcić tak samo jak było w poprzedniej pompie.
: wt maja 18, 2010 08:54
autor: tomogolf2
hmmm czyli lepiej jakbym wszystko włozyl spowrotem w pompe od td...
[ Dodano: 18 Maj 2010 08:55 ]
t0mal pisze:To jest ten element poruszający pierścieniem na tłoczku.
no wiem
t0mal pisze:oś regulatora odśrodkowego
a to co?
: wt maja 18, 2010 08:59
autor: t0mal
To jest taki koszyk z kołem zębatym, trójkątnymi ciężarkami i takim czarnym popychaczem. Śruba od niego jest od strony wałka, kontra na klucz 14mm
: wt maja 18, 2010 12:40
autor: tomogolf2
t0mal pisze:To jest taki koszyk z kołem zębatym, trójkątnymi ciężarkami i takim czarnym popychaczem. Śruba od niego jest od strony wałka, kontra na klucz 14mm
juz wiem

kurde to mniej roboty bedzie jak znajde drugą pompe od td...
: wt maja 18, 2010 13:12
autor: t0mal

wraz nie będziesz miał efektu, poprostu poprzekładaj graty wraz z modami ze starej pompy. Zostaw wałek, pompę wstępną, koła zębate.
Przełóż korektor dawki, cały regulator wraz z ośką, głowiczkę (jak dobra) z falą i sprężynami, cały timing.
: wt maja 18, 2010 14:41
autor: tomogolf2
t0mal pisze:Przełóż korektor dawki
staralem sie ostanio dorobic klucz do tych smiesznych srobek z 13" ale mi nie wyszedł moze masz jakis pomysl jak odkrecic te 2 dziwne srobki?
: wt maja 18, 2010 15:13
autor: Michał_1977
tomogolf2 pisze:staralem sie ostanio dorobic klucz do tych smiesznych srobek z 13" ale mi nie wyszedł moze masz jakis pomysl jak odkrecic te 2 dziwne srobki?
tomogolf2, kluczyk do kłódek przy skrzynkach energetycznych w sklepach z art.elektr.

: wt maja 18, 2010 15:18
autor: t0mal
A w sytuacji awaryjnej klucz 13mm dwunastokątny z włożoną do środka rozgiętą w kształt litery U zawleczką z tylnej piasty

: wt maja 18, 2010 15:54
autor: tomogolf2
Michaś_1977 pisze:kluczyk do kłódek
t0mal pisze:klucz 13mm dwunastokątny z włożoną do środka rozgiętą w kształt litery U zawleczką z tylnej piasty
patent to patent
