Strona 1 z 1

Prędkościomierz wariuje - 220 km/h w miejscu

: pn maja 17, 2010 16:18
autor: KrzysiekL
witam wszystkich braci

jadąc ostatnio swoim pojazdem napotkałem kałużę mniej więcej do wysokości progów, a że nie było jej widać wpadłem z nią z prędkością około 80km/h. oczywiście pokonałem ją ale od tego pomentu zgasło mi podświetlenie zegarów i prędkościomierz wariuje tzn wskazówka lata po całej tarczy. ruszam pokazuje 20 40 potem 160 100 220 0 70 40 i tak ciągle...

od czego tak się mogło stać?

: pn maja 17, 2010 16:57
autor: KOSA1987
brak masy. podobny przypadek widziłem w renówce, mechanik nie podłączył masy do silnika i tez zegary świrowały

: pn maja 17, 2010 18:06
autor: KrzysiekL
myslisz i klemach na akumulatorze czy przewodzie przy alternatorze? no ok to powiedzmy że zegar mamy załatwiony a co z podświetleniem całej tablicy? też masa?

: pn maja 17, 2010 18:33
autor: BartekGliVWice
ja miałem podobnie z wycieraczkami

: pn maja 17, 2010 19:59
autor: KOSA1987
dodknij kablem od akumulatora(-) do silnika podasz mu dodatkową mase i zobaczy czy pomogło jak nie to sprubuj dotknac do ramy

: pn maja 17, 2010 20:07
autor: xxxGlaDxxx
ty zapewne masz 1Z, ale kumpel w AAZ-ecie miał tak z powodu przegniłego przewodu do + klemu na akumulatorze ;) na poczatku tak sie objawiało, a później wogole odpalać nie chciał tylko sobie cykał ;)

: pn maja 17, 2010 22:27
autor: tjwasiak
Można sprawdzić jeszcze masy w środku, choć licznik ciągnie masę ze skrzynki przekaźników...

: wt maja 18, 2010 12:50
autor: KrzysiekL
tjwasiak pisze:Można sprawdzić jeszcze masy w środku, choć licznik ciągnie masę ze skrzynki przekaźników...
Czyli reasumując co mam w końcu zrobić aby to działało normalnie?

: wt maja 18, 2010 16:22
autor: Enten
reasumując podepnij przewód (grubszy) do minusa z akumulatora a drugi koniec na karoserię albo silnik.
drugie jeśli to nie da efektu to sprawdź plus w skrzynce z bepiecznikami.

obstawiam to pierwsze.