Prędkościomierz wariuje - 220 km/h w miejscu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

KrzysiekL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn maja 17, 2010 16:00
Lokalizacja: Warszawaq

Prędkościomierz wariuje - 220 km/h w miejscu

Post autor: KrzysiekL » pn maja 17, 2010 16:18

witam wszystkich braci

jadąc ostatnio swoim pojazdem napotkałem kałużę mniej więcej do wysokości progów, a że nie było jej widać wpadłem z nią z prędkością około 80km/h. oczywiście pokonałem ją ale od tego pomentu zgasło mi podświetlenie zegarów i prędkościomierz wariuje tzn wskazówka lata po całej tarczy. ruszam pokazuje 20 40 potem 160 100 220 0 70 40 i tak ciągle...

od czego tak się mogło stać?



KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: KOSA1987 » pn maja 17, 2010 16:57

brak masy. podobny przypadek widziłem w renówce, mechanik nie podłączył masy do silnika i tez zegary świrowały



KrzysiekL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn maja 17, 2010 16:00
Lokalizacja: Warszawaq

Post autor: KrzysiekL » pn maja 17, 2010 18:06

myslisz i klemach na akumulatorze czy przewodzie przy alternatorze? no ok to powiedzmy że zegar mamy załatwiony a co z podświetleniem całej tablicy? też masa?



BartekGliVWice
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw cze 11, 2009 10:24
Lokalizacja: Gliwice - Sośnica
Kontakt:

Post autor: BartekGliVWice » pn maja 17, 2010 18:33

ja miałem podobnie z wycieraczkami


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=02938ac3db384939][img]http://img715.imageshack.us/img715/8878/f9c093493bca000f.png[/img][/url]

KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: KOSA1987 » pn maja 17, 2010 19:59

dodknij kablem od akumulatora(-) do silnika podasz mu dodatkową mase i zobaczy czy pomogło jak nie to sprubuj dotknac do ramy



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » pn maja 17, 2010 20:07

ty zapewne masz 1Z, ale kumpel w AAZ-ecie miał tak z powodu przegniłego przewodu do + klemu na akumulatorze ;) na poczatku tak sie objawiało, a później wogole odpalać nie chciał tylko sobie cykał ;)



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pn maja 17, 2010 22:27

Można sprawdzić jeszcze masy w środku, choć licznik ciągnie masę ze skrzynki przekaźników...



KrzysiekL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn maja 17, 2010 16:00
Lokalizacja: Warszawaq

Post autor: KrzysiekL » wt maja 18, 2010 12:50

tjwasiak pisze:Można sprawdzić jeszcze masy w środku, choć licznik ciągnie masę ze skrzynki przekaźników...
Czyli reasumując co mam w końcu zrobić aby to działało normalnie?



Enten
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: czw lis 23, 2006 01:50
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: Enten » wt maja 18, 2010 16:22

reasumując podepnij przewód (grubszy) do minusa z akumulatora a drugi koniec na karoserię albo silnik.
drugie jeśli to nie da efektu to sprawdź plus w skrzynce z bepiecznikami.

obstawiam to pierwsze.


Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości