Strona 1 z 1

Oringi gumowe uszczelniajace pompki

: sob maja 15, 2010 23:21
autor: Laser85
Witam wszystkich

od dawna mi chodzi po glowie czy konieczna jest wymiana gum uszczelniajacych pompki jesli tak to jakie moga byc objawy jesli ktos by nie wymienil tego ale wsadzil nowe pompki???

---> chodzi mi o to co moze sie stac jak sie ich nie wymieni i czy jest to konieczne


pozdrawiam

: ndz maja 16, 2010 09:50
autor: Rafał 21
Laser85 pisze:od dawna mi chodzi po glowie czy konieczna jest wymiana gum uszczelniajacych pompki
Laser85, a od kiedy to zakłada sie nowe pompki a stare uszczelnienia?? mógłbyś mi to uzasadnić???Bo ja znam jeden powód! oszczędność! Jak w naszej służbie zdrowia :grin: Ale ta oszczędność uszczupli kieszeń w końcowym rozrachunku wielokrotnie! Nie sądzę aby mechanik zrobił taką fuszerę!Jedynie co to mógł podwinąć się nowy oring lub go przecięło przy zakładaniu! A co może cie spotkać - paliwo w oleju!A resztę skutków co się może stać to juz sam sobie wymyśl :grin: http://www.motoallegro.pl/item103472984 ... gi_vw.html

: sob maja 29, 2010 16:54
autor: Wojciech_d78
Dla orientacji powiem Wam że zaprzyjaźniony serwis ASO wrzucał mi profilaktycznie na myjke ultradźwiękową pompowtryski - robili mi to za friko ale... okazało się że trzeba nowe uszczelki, więc mówie jaki problem-a no taki że zestaw na jeden pompowtrysk w ASO VW to koszt ok 120zł :) razy 4 to już robi się kwota ;) Na szczęście dostałem je również za friko, generalnie zastanawiam się właśnie czy jest jakaś alternatywa w takim przypadku? rozumiem że są jacyś inni dostawcy tych uszczelnień.

Oki doczytałem link powyżej -już lepiej.
Tak czy siak wracając do tematu, nie zalecają skłądania na tych samych uszczelkach po wyjęciu pompki.