Problem z kontrolką świec na liczniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z kontrolką świec na liczniku
Witam !
Zauważyłem że w moim Golfiku III 1.9 TDi 1Z od pewnego czasu kontrolka grzania świec gaśnie szybciej niż powinna . Wcześniej z tego co mi się wydaje było tak że gasła wraz z kontrolka oleju i chyba ładowania a teraz - po przekręceniu kluczyka gaśnie niemal po sekundzie ... Nastaje pytanie :
- czy świece uległy zniszczeniu i wypadałoby je wymienić ,
- czy któryś z czujników w komputerze nawala ,
- czy też to problem od strony licznika że dzieje się tak a nie inaczej
Bardzo proszę o pomoc i ewentualne sugestie co do problemu związanego z tymi świecami ... Pozdrawiam Damian
Zauważyłem że w moim Golfiku III 1.9 TDi 1Z od pewnego czasu kontrolka grzania świec gaśnie szybciej niż powinna . Wcześniej z tego co mi się wydaje było tak że gasła wraz z kontrolka oleju i chyba ładowania a teraz - po przekręceniu kluczyka gaśnie niemal po sekundzie ... Nastaje pytanie :
- czy świece uległy zniszczeniu i wypadałoby je wymienić ,
- czy któryś z czujników w komputerze nawala ,
- czy też to problem od strony licznika że dzieje się tak a nie inaczej
Bardzo proszę o pomoc i ewentualne sugestie co do problemu związanego z tymi świecami ... Pozdrawiam Damian
Ostatnio zmieniony pt maja 14, 2010 23:31 przez DamiGTI, łącznie zmieniany 3 razy.
nie jestem pewien ale to raczej ocieplenie ma wpływ. po prostu temp. cieczy jest wyższa i czujnik daje sygnal o potrzebie krótszego grzania świec...
[ Dodano: Pią Maj 14, 2010 23:35 ]
poza tym w tdi świece grzeją już chyba po otwarciu drzwi...
[ Dodano: Pią Maj 14, 2010 23:35 ]
poza tym w tdi świece grzeją już chyba po otwarciu drzwi...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
A czyli wzrost temperatury otoczenia ma wpływ na czas grzania świecy żarowej w silniku ...
Hmm... O tym to nie wiedziałem - dziękuję za dodatkowe info
Hmm... O tym to nie wiedziałem - dziękuję za dodatkowe info

Ostatnio zmieniony pt maja 14, 2010 23:38 przez DamiGTI, łącznie zmieniany 1 raz.
OK to gra ... Już martwiłem się że jest coś nie tak a każdy szczegół się teraz liczy choćby ten najdrobniejszy bo Golfina już niebawem przejdzie metarmofozę lecz najpierw musi poczekać na napływ gotówki. Poczynając od modyfikacji mechanicznych silnika ( 1Z ) a skończywszy na lakierze ...
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź

- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
jak na dworze masz - 10, to plyn na zimnym silniku ma -10DamiGTI pisze:A czyli wzrost temperatury otoczenia ma wpływ na czas grzania świecy żarowej w silniku ...
Hmm... O tym to nie wiedziałem - dziękuję za dodatkowe info
jak na dworze masz +15, to plyn na zimnym silniku ma +15
przekaznik/sterownik grzeje swiece biorac pod uwage sygnal z czujnika temp. plynu, im cieplejszy plyn, tym krocej swiece sie grzeja



w wiekszosci aut

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości