Strona 1 z 2
Sterownik do 1Z
: czw maja 13, 2010 21:31
autor: piotr kęcik
Drodzy kompani proszę o pomoc w ustaleniu kodu sterownika od golfa czy passata z silnikiem 1Z bez imobilaizera. Mam silnik już skompletowany i gotowy do swapa do T3, tylko trzyma mnie brak sterownika. Ten, który mam musi mieć imobilaizer. Czy jak bym kupił imobilaizer (kostka z klucza, pętla, to magiczne pudełko) od innego sterownika mugł bym go bez żadnych komplikacji zastosować do mojego sterownika? Raz jeszcze proszę o pomoc.
: czw maja 13, 2010 21:33
autor: cowboy
piotr kęcik pisze:Czy jak bym kupił imobilaizer (kostka z klucza, pętla, to magiczne pudełko) od innego sterownika mugł bym go bez żadnych komplikacji zastosować do mojego sterownika? Raz jeszcze proszę o pomoc.
mozesz, robisz adaptację IMMO w sterowniku i po problemie
: czw maja 13, 2010 21:57
autor: piotr kęcik
Brat ma vaga tylko nigdy nie robiliśmy takiej operacji. Jak to się robi, czy potrzebne są jakieś kody?
: czw maja 13, 2010 21:59
autor: tjwasiak
O ile ma dostępny PIN to nie problemu.
A nie łatwiej kupić sterownik np. 028 906 021C (Golf III) bez immo?
: czw maja 13, 2010 22:13
autor: edzio
piotr kęcik pisze: Ten, który mam musi mieć imobilaizer.
Podaj jego numery.
: czw maja 13, 2010 22:19
autor: piotr kęcik
Numery sterownika: Bosch 0281001354/355, VW 028906021BT. Puszeczki immo nie mam bo sprzedali ją wcześniej z kluczem. Całość tj. silnik, sterownik, wiązka i osprzęt pochodzą z Seata Toledo 95 rok.
: czw maja 13, 2010 22:41
autor: Adamm
piotr kęcik, a tak z innej beczki, masz moze patent na dluzsza skrzynie do T3? bo tez bede wrzucal TDIka ;D
: czw maja 13, 2010 22:45
autor: piotr kęcik
Ja załatwiłem sobie skrzynię od Renault 25 typ UN1-o4. Jeździ się owiele przyjemniej niż na orginale, tylko silnik GX od golfa ma słaby moment do rozbujania autka.
: czw maja 13, 2010 22:54
autor: punxbrygade
No miałem to napisać ze skrzynki od renowki sa dobre... dobre są też od passata..
Ja jeżdze na skrzyni AKG głowne 32/7 czwarty bieg wsadzony 0.78 wiec najszybsza skrzynia jaka była produkowana seryjnie od benzyny DJ. Jak byś chciał to posiadam skrzynie szybkie na dill
: czw maja 13, 2010 23:24
autor: Adamm
punxbrygade, widze ze z wawy jestes
to bedziemy sie musieli kiedys zgadac co do skrzyni, to bys mi pomogl cos wykminic
bo chce wrzucic 1Z i troszke go dlubnac, a ta skrzynia co mam juz ze zwyklym 1.9 TD robila sie za krotka ;p
: czw maja 13, 2010 23:29
autor: punxbrygade
Służę pomocą..
Jako miłośnik T3 ........PW to się gdzieś stykniemy
: pt maja 14, 2010 09:21
autor: arwam
punxbrygade,
zapomniałeś że po włożeniu do T3 skrzyni od paska B2 auto by miało pięć biegów do tyłu i tylko jeden do przodu.
chyba że da się odwrócić dyfer lub wykorzystać bebechy skrzynki jak w skrzynkach 02B można je zastąpić bebechami ze skrzynki 02A
: pt maja 14, 2010 21:16
autor: piotr kęcik
Szukając lepszych rozwiązań do t3 to wszędzie na świecie zakłada się skrzynie UN1. Co do passata to kolega Red z Gdańska przerobił skrzynię od B5 do t3. Jego przeróbka to odcięcie pbudowy sprzęgła i odwrócenie jej o 180 stopni względem reszty. Zmontowane ma to z silnikiem na pompowtrysku i chodzi mu jak przecinak. Ale co do tematu to jaki numer sterownika od golfa III nie miałby immo?
: pt maja 14, 2010 21:52
autor: leo...
piotr kęcik pisze:Bosch 0281001354/355, VW 028906021BT
to sterownik z seata cordoby - oparty o 2x27C512 - wsadź zamiast niego 028906021C - tu nie ma immo - auto odpali bez problemu ...