cieknąca pompa = gorzej pali??
: czw maja 13, 2010 01:34
Witam,
Panowie mam pytanie. Mianowicie zauważyłem ostatnio, że z pampy paliwowej cieknie mi paliwo. Nie tak żeby ciurkiem, ale widać, że na pompie jest paliwo. To już wyczytałem na forum że tego przyczyną jest oring, trzeba go wymienić. Ale zauważyłem tez, że od jakiegoś czasu autko jak się zagrzeje i postoi chwile (choćby 30 min) to nie pali od strzała, tak jak wcześniej. Trzeba chwilke pokręcić, ze 3, 4 razy musi obrócić zanim załapie. Oczywiście mówie tu o zapalaniu bez używanie przyspieszacza. Czy przyczyna tego może być cieknąca pompa?? Czy jedno z drugim ma związek?
Dodam jeszcze, że rano autko pali od strzała, idzie bardzo ładnie, nie kopci, oleju bierze ze 3 setki na zmiane.
A przy okazji zapytam jeszcze o jedną rzecz
Wczoraj znajomy kupił golfika z takim właśnie silnikiem jak mój TD i tak zauważyłem, że mu chodzi jakoś tak dużo ciszej, spokojniej, a mój jakoś tak twardo? Czemu jest taka różnica? Myślałem o koncie wtrysku, bo wyczytałem, że jak jest źle ustawiony to silnik tak twardo chodzi, ale wtedy miałby też problemy z paleniem, kopciłby. Dobrze mówie??
Bardzo proszę się podzielić wiedzą i z góry dzięki
Panowie mam pytanie. Mianowicie zauważyłem ostatnio, że z pampy paliwowej cieknie mi paliwo. Nie tak żeby ciurkiem, ale widać, że na pompie jest paliwo. To już wyczytałem na forum że tego przyczyną jest oring, trzeba go wymienić. Ale zauważyłem tez, że od jakiegoś czasu autko jak się zagrzeje i postoi chwile (choćby 30 min) to nie pali od strzała, tak jak wcześniej. Trzeba chwilke pokręcić, ze 3, 4 razy musi obrócić zanim załapie. Oczywiście mówie tu o zapalaniu bez używanie przyspieszacza. Czy przyczyna tego może być cieknąca pompa?? Czy jedno z drugim ma związek?
Dodam jeszcze, że rano autko pali od strzała, idzie bardzo ładnie, nie kopci, oleju bierze ze 3 setki na zmiane.
A przy okazji zapytam jeszcze o jedną rzecz

Wczoraj znajomy kupił golfika z takim właśnie silnikiem jak mój TD i tak zauważyłem, że mu chodzi jakoś tak dużo ciszej, spokojniej, a mój jakoś tak twardo? Czemu jest taka różnica? Myślałem o koncie wtrysku, bo wyczytałem, że jak jest źle ustawiony to silnik tak twardo chodzi, ale wtedy miałby też problemy z paleniem, kopciłby. Dobrze mówie??

Bardzo proszę się podzielić wiedzą i z góry dzięki