1Z powtórka z rozrywki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

1Z powtórka z rozrywki

Post autor: PiotrusVW » wt maja 11, 2010 22:25

Vento 95r 1Z. Jak dłuzej postoi ciezko pali, gdy spokojnie przyspieszam 1500-2000obr szarpie jak zły, problemu szarpania nie ma gdy gaz w podłodze. Juz tylu mechanikow odwiedzilem ze mam ochote go sprzedac wpiz....ale auto znam juz conajmniej 5 lat (po rodzinie) Ma przelatane wg licznika 310kkm nie wykluczam ponad 400. Wszelkie wskazowki z wczesniejszych tematow sprawdzilem i nie pomogły. Co z nim robic??


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt maja 11, 2010 22:49

A co dokladnie zrobiles?

Odpinales wtyczke z impulsatora? Robiles logi? Sczytywales bledy?


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » wt maja 11, 2010 22:55

Błedow nie ma. Zamienialem przepływke. Założylem zaworek zwrotny. Teraz mysle zrobic logi ale potrzebuje kogos z RDM z VAGiem. Jaki impulsator?? bo widze tu cos nowego


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » śr maja 12, 2010 01:47

PiotrusVW pisze:Jaki impulsator
W tylnej część skrzyni biegów > Wystający trzpień z plastikową nakrętką a na nim wtyczka:
http://www.allegro.pl/item1028067306_im ... at_b4.html
Odepnij wtyczkę i pośmigaj > napisz czy dalej będzie szarpanka.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr maja 12, 2010 11:45

PiotrusVW pisze:Jaki impulsator?? bo widze tu cos nowego
:bajer: nie no bez jaj :grin:
Ostatnio zmieniony śr maja 12, 2010 11:46 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » śr maja 12, 2010 12:31

i sprawdz podłaczenie aku i kabli.... ja miałem jeden luzny +sowy przy aku i jak jechałem to tez szarpał


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » pt maja 14, 2010 15:49

A testem dynamicznym na powyższe problemy ktore grupy sprawdzac??


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pt maja 14, 2010 22:22

Sprawdź przede wszystkim przepływomierz i kąt wtrysku.



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » sob maja 15, 2010 09:18

a numery tych grup??


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob maja 15, 2010 11:49

PiotrusVW pisze:a numery tych grup??
Przepływka gr.003 ,statyczny kąt wtrysku w tdi timing .Ciśnienie doładowania gr.011 .W grupie 004 zobaczysz jak ci się zmienia dynamiczny kąt wtrysku .Logujesz oczywiście dynamicznie ,tdi timing na jałowym


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości