A4 TDI 110 KM
: ndz maja 09, 2010 11:33
witam,
moj ojciec ma audi a4 tdi 110km i ma od pewnego czasu problem z autem. na wyzszych obrotach wpada w tryb awaryjny tzn chodzi na 2 gary, drzy całe auto, trzeba zgasic, poczekac kilka minut zapalic i jest ok. Dawniej wywalało błąd N75, czujnik wyczyściłem, zamontowałem auto lepiej jeździ na niższych obrotach ale na wyzszych obrotach dalej dziaduje. Teraz pokazuje błąd 00575 [przepływomierz] - zakładałem ze swojego bo u siebie mam identyczny i problem dalej występował. Pokazuje jeszcze od czasu do czasu bład czujnika G71. Dzisiaj np na postoju dostał w deche i przy 4.5 tys obrotow wpadł w tryb. Pokazało blędy: 00575 przepływomierza i czujnika G71 zwarcie do plusa. W tym aucie czujnik ten jest zespolony z G72. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Podejrzewam zapieczone łopatki w turbinie. Ewentualnie jak zrobic logi bo jeszcze nie robiłem tego vagiem. Z góry dzieki za pomoc.
Zrobiłem logi dynamiczne. Prosze o ich ocene. Jak robiłem loga grupy 10 auto łapało cos z dwa, trzy razy muła chwilowego. Potem sie skubany rozchodził i przy robieniu grup 11 i 3 normalnie ciągło bez zadnych problemów.
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12300.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12301.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12302.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12303.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12304.html
moj ojciec ma audi a4 tdi 110km i ma od pewnego czasu problem z autem. na wyzszych obrotach wpada w tryb awaryjny tzn chodzi na 2 gary, drzy całe auto, trzeba zgasic, poczekac kilka minut zapalic i jest ok. Dawniej wywalało błąd N75, czujnik wyczyściłem, zamontowałem auto lepiej jeździ na niższych obrotach ale na wyzszych obrotach dalej dziaduje. Teraz pokazuje błąd 00575 [przepływomierz] - zakładałem ze swojego bo u siebie mam identyczny i problem dalej występował. Pokazuje jeszcze od czasu do czasu bład czujnika G71. Dzisiaj np na postoju dostał w deche i przy 4.5 tys obrotow wpadł w tryb. Pokazało blędy: 00575 przepływomierza i czujnika G71 zwarcie do plusa. W tym aucie czujnik ten jest zespolony z G72. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Podejrzewam zapieczone łopatki w turbinie. Ewentualnie jak zrobic logi bo jeszcze nie robiłem tego vagiem. Z góry dzieki za pomoc.
Zrobiłem logi dynamiczne. Prosze o ich ocene. Jak robiłem loga grupy 10 auto łapało cos z dwa, trzy razy muła chwilowego. Potem sie skubany rozchodził i przy robieniu grup 11 i 3 normalnie ciągło bez zadnych problemów.
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12300.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12301.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12302.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12303.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12304.html