witam,
moj ojciec ma audi a4 tdi 110km i ma od pewnego czasu problem z autem. na wyzszych obrotach wpada w tryb awaryjny tzn chodzi na 2 gary, drzy całe auto, trzeba zgasic, poczekac kilka minut zapalic i jest ok. Dawniej wywalało błąd N75, czujnik wyczyściłem, zamontowałem auto lepiej jeździ na niższych obrotach ale na wyzszych obrotach dalej dziaduje. Teraz pokazuje błąd 00575 [przepływomierz] - zakładałem ze swojego bo u siebie mam identyczny i problem dalej występował. Pokazuje jeszcze od czasu do czasu bład czujnika G71. Dzisiaj np na postoju dostał w deche i przy 4.5 tys obrotow wpadł w tryb. Pokazało blędy: 00575 przepływomierza i czujnika G71 zwarcie do plusa. W tym aucie czujnik ten jest zespolony z G72. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Podejrzewam zapieczone łopatki w turbinie. Ewentualnie jak zrobic logi bo jeszcze nie robiłem tego vagiem. Z góry dzieki za pomoc.
Zrobiłem logi dynamiczne. Prosze o ich ocene. Jak robiłem loga grupy 10 auto łapało cos z dwa, trzy razy muła chwilowego. Potem sie skubany rozchodził i przy robieniu grup 11 i 3 normalnie ciągło bez zadnych problemów.
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12300.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12301.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12302.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12303.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12304.html
A4 TDI 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Pełny opis jak zrobić logi który wykonał kolega z forum- jasno czytelnie wytłumaczone.
Jak będziesz miał wątpliwości to pytaj.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3647070
[ Dodano: 09 Maj 2010 12:30 ]
[ Dodano: 09 Maj 2010 12:50 ]
Masz przeładowanie jak diabli- turbo nie reaguje na N75 i pompuje 2570mb
Z lekka za dużo jak na 110kM
W ostatnim logu 011 jest już z lekka lepiej jak na pierwszym, ale dalej daleko do ideału turbo wstaje późno przeładowuje do 2500 potem odcięcie i reszta loga na trybie awaryjnym.
Przy takim przeładowaniu to normalne że pokazuje błąd G71 bo mapsensor dostaje szału .
Na 003 nie ma co patrzeć dopóki turbo robi co chce.
Rozruszać sztangę przegonić auto- jak dalej będzie lipa to tubo na stół i do czyszczenia.
Jak będziesz miał wątpliwości to pytaj.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3647070
[ Dodano: 09 Maj 2010 12:30 ]
Przeslij te pliki na tę stronkę http://vaglog.rtnet.pl/ wystarczy podać emial do rejestracji i wstaw linki na forum- bo tak to się nie będzie chciało ludziom patrzeć i konwertować .david90 pisze:Logs.rar
Pobierz Plik ściągnięto 1 raz(y) 5,94 KB
[ Dodano: 09 Maj 2010 12:50 ]
Masz przeładowanie jak diabli- turbo nie reaguje na N75 i pompuje 2570mb

Z lekka za dużo jak na 110kM

W ostatnim logu 011 jest już z lekka lepiej jak na pierwszym, ale dalej daleko do ideału turbo wstaje późno przeładowuje do 2500 potem odcięcie i reszta loga na trybie awaryjnym.
Przy takim przeładowaniu to normalne że pokazuje błąd G71 bo mapsensor dostaje szału .
Na 003 nie ma co patrzeć dopóki turbo robi co chce.
Rozruszać sztangę przegonić auto- jak dalej będzie lipa to tubo na stół i do czyszczenia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości