A4 TDI 110 KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

david90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 19:41
Lokalizacja: Krosno

A4 TDI 110 KM

Post autor: david90 » ndz maja 09, 2010 11:33

witam,
moj ojciec ma audi a4 tdi 110km i ma od pewnego czasu problem z autem. na wyzszych obrotach wpada w tryb awaryjny tzn chodzi na 2 gary, drzy całe auto, trzeba zgasic, poczekac kilka minut zapalic i jest ok. Dawniej wywalało błąd N75, czujnik wyczyściłem, zamontowałem auto lepiej jeździ na niższych obrotach ale na wyzszych obrotach dalej dziaduje. Teraz pokazuje błąd 00575 [przepływomierz] - zakładałem ze swojego bo u siebie mam identyczny i problem dalej występował. Pokazuje jeszcze od czasu do czasu bład czujnika G71. Dzisiaj np na postoju dostał w deche i przy 4.5 tys obrotow wpadł w tryb. Pokazało blędy: 00575 przepływomierza i czujnika G71 zwarcie do plusa. W tym aucie czujnik ten jest zespolony z G72. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Podejrzewam zapieczone łopatki w turbinie. Ewentualnie jak zrobic logi bo jeszcze nie robiłem tego vagiem. Z góry dzieki za pomoc.

Zrobiłem logi dynamiczne. Prosze o ich ocene. Jak robiłem loga grupy 10 auto łapało cos z dwa, trzy razy muła chwilowego. Potem sie skubany rozchodził i przy robieniu grup 11 i 3 normalnie ciągło bez zadnych problemów.

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12300.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12301.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12302.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12303.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/david90_12304.html
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 14:23 przez david90, łącznie zmieniany 5 razy.


Obrazek
Naprawa telefonów komórkowych, odblokowywanie nawigacji.

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz maja 09, 2010 12:28

Pełny opis jak zrobić logi który wykonał kolega z forum- jasno czytelnie wytłumaczone.
Jak będziesz miał wątpliwości to pytaj.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3647070

[ Dodano: 09 Maj 2010 12:30 ]
david90 pisze:Logs.rar
Pobierz Plik ściągnięto 1 raz(y) 5,94 KB
Przeslij te pliki na tę stronkę http://vaglog.rtnet.pl/ wystarczy podać emial do rejestracji i wstaw linki na forum- bo tak to się nie będzie chciało ludziom patrzeć i konwertować .

[ Dodano: 09 Maj 2010 12:50 ]
Masz przeładowanie jak diabli- turbo nie reaguje na N75 i pompuje 2570mb :blush:
Z lekka za dużo jak na 110kM :bajer:

W ostatnim logu 011 jest już z lekka lepiej jak na pierwszym, ale dalej daleko do ideału turbo wstaje późno przeładowuje do 2500 potem odcięcie i reszta loga na trybie awaryjnym.
Przy takim przeładowaniu to normalne że pokazuje błąd G71 bo mapsensor dostaje szału .
Na 003 nie ma co patrzeć dopóki turbo robi co chce.
Rozruszać sztangę przegonić auto- jak dalej będzie lipa to tubo na stół i do czyszczenia.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

david90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 19:41
Lokalizacja: Krosno

Post autor: david90 » pn maja 10, 2010 10:33

ok, wyciągnąć turbo można bez większego problemu, ale jak to czyścic? Słyszalem że zawosi się do piaskowania. Jakie sa na to sposoby?


Obrazek
Naprawa telefonów komórkowych, odblokowywanie nawigacji.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości