[AGR] za wysokie cisnienie w skrzyni korbowej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

[AGR] za wysokie cisnienie w skrzyni korbowej

Post autor: Adamm » sob maja 08, 2010 11:16

Witam

borykam sie u siebie z niemalym problemem, otoz wychlapuje mi olej bagnetem, jak rowniez w momencie podpiecia podcisnienia na turbine (VNT) wywala turbina w dolot jak rowniez wydech

sprezarka byla juz dwa razy sprawdzana, to samo dzieje sie po zdjeciu pokrywy zaworow wiec i odme wykluczam (odrazu uprzedzam ze w mk4 nie ma odmy z bloku jak w mk3 :P )

dodatkowo sprawdzilem cisnienie na cylindrach zeby zobaczyc czy gdzies mi nie ucieka kompresja na tlokach i na wszystkich garach oscyluje w granicach 28 - 30 bar

wykluczam tez glowice, poniewaz jest po pelnym szlifie, wraz ze sprawdzeniem szczelnosci i wymiana wszystkiego co sie dalo (poza tym jest to druga glowica i na poprzedniej dzialo sie to samo)

i tu moje pytanie co z tym zrobic, moze byc cos walniete na dole silnika? bo wolalbym potwierdzic czy faktycznie ruszac dol
Ostatnio zmieniony sob maja 08, 2010 14:44 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob maja 08, 2010 14:40

Adamm pisze:kompresja na tlokach i na wszystkich garach oscyluje w granicach 20 - 30 bar
Adamm, jeśli mnie pamięć nie zawodzi,to różnica ciśnień na cylindrach nie powinna przekraczać 5 bar-to raz,a dwa,to to,że 20 bar jest za małym ciśnieniem jak na AGR
Obrazek
Na moje,to masz przedmuchy na pierścieniach...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob maja 08, 2010 14:44

Michaś_1977, wkradl mi sie blad :P cisnienie to 28 - 30 bar


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob maja 08, 2010 18:03

Adamm, a masz nad misą ogranicznik fali olejowej,czy tylko zwykłą uszczelkę?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob maja 08, 2010 22:07

Michaś_1977, masz na mysli uszczelke metalowa? w mk4 nie ma takiej tylko silikon


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob maja 08, 2010 22:11

Adamm pisze:w mk4 nie ma takiej tylko silikon
ETKA podaje inaczej niż piszesz... :bajer:
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob maja 08, 2010 22:16 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » sob maja 08, 2010 22:31

Adamm, czasem mimo dobrej kompresji będą spore przedmuchy za skrzini korbowej
a jeśli wywala bagnetem a nie odmą to spróbuj odmę od MK2 1.6TD zamontować i pojaździć z nią.


myślę że odma jużjest zapchana lub z innych przyczyn jest utrudnione opróżnianie komory korbowej

[ Dodano: 08 Maj 2010 22:35 ]
Adamm, mówimy o uszczelce pod głowicą
jedyna pozotała możliwość to nie drożne kanały spływowe.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob maja 08, 2010 22:53

arwam, odma z mk2 ? jesli ona jest montowana w blok a w mk4 nie ma takiej mozliwosci

uszczelka pod glowica jest nowa, kanaly w glowicy drozne


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

Post autor: arwam » ndz maja 09, 2010 10:12

Adamm pisze:arwam, odma z mk2 ? jesli ona jest montowana w blok a w mk4 nie ma takiej mozliwosci
tylko na pokrywie klawiatury. mylisz z odmą od MK3 z silnikami D-TD-TDI



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz maja 09, 2010 11:28

arwam, no to wiem o czym mowa, ale ze zdjeta odma calkiem z pokrywy dzieje sie to samo
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 12:34 przez Adamm, łącznie zmieniany 2 razy.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz maja 09, 2010 12:14

Adamm pisze:arwam, no to wiem o czym mowaz, sale ze djeta calkiem z pokrywy dzieje sie to samo
Adamm, po tekście widzę, że wczoraj zdrowo dawałeś bo nic z tego nie rozumiem ale skoro wali Ci olejem z bagnetu to jaki jest objaw przy zdjętej pokrywie zaworów - wali olejem czy nie ?
Gdyby była odma zapchana to oleju nie wybijałoby na klawiaturę ale raczej się tego nie spodziewam. Nie wiem jaki montowałeś silnik (kompletny czy nie i gdzie kupowany), może ktoś szmatę wsadził w kanał odpowietrzenia skrzyni korbowej bo różne rzeczy się zdarzają.
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 12:15 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz maja 09, 2010 12:38

Sztomel, czepiasz sie mnalych literowek za szybko pisalem


silnik kupiony kompletny za auta po dachu zmieniona zostala tylko miska, a ostatnio glowica ale dlatego ze ukrecilem szpile od kolektora wydechowego

silnik przegladalem od spodu bez miski, i go mylem wiec szmate wykluczam

z pokrywa i bez wali olejem z bagnetu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

Post autor: arwam » ndz maja 09, 2010 18:39

Adamm, nie ma siły spróbuj jeszcze sam plastik na rurce od bagnetu wymianić i ewentualnie jeszcze sam bagnet. jeśli nadal będzie to samo to musi być utrudnione opróżnianie komory korbowej z przedmuchów i nie ma innej opcji
a jak odkręcisz korek oleju i położysz go na wlewie to leży na miejscu czy go zrzuca?
jeśli dodatkowo będzie zrzucać to masz pierścienie do wymiany a jeśli nie to czeka Cię i tak zdejmowanie głowicy i stawiam że któryś kanał jeśli nawet nie kilka będzie niedrożnych.
może uszczelka nie pasuje na układ kanałów?

innych opcji nie widzę



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 09, 2010 18:48

arwam pisze:stawiam że któryś kanał jeśli nawet nie kilka będzie niedrożnych.
Nie sądzisz,że byłby to ciekawy zbieg okoliczności :bajer: -dwie głowice z zatkanymi kanałami :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości