Strona 1 z 4

Grzejacy sie 1.6td 1V po deptaniu

: pt maja 07, 2010 19:39
autor: heyus1986
Juz tlumacze w czym problem a mninowice gdy podkrecilem dawke i cisnienie na turbinie to po tygodniu przy deptaniu golfik sie gotowal wiec dolalem octu zeby wyczyscic uklad mechanik mi tak polecil zmienilem termostat a nawet nawiercilem w nim 4 dziurki i dalej nic temperatura wciaz wzrastala przy deptaniu.Wiec kupilem nowa pompe wody i ja zmienilem. Teraz po zmianie pompy tak szybko sie nie grzeje ale jak mu depne to temperatura wzrasta. Juz nie wiem co mam robic zmiejszyc dawke czy co????

: pt maja 07, 2010 19:48
autor: koVWal
A myślałeś nad IC??

: pt maja 07, 2010 21:28
autor: Balugass
duzo zwiekszyles dawke??

: pt maja 07, 2010 21:36
autor: heyus1986
No tak ze mial niezle odejscie i kopcil na czarno ale zmniejszylem i teraz delikatnie kopci jak depne dodam ze pompy nie zmienialem jeszcze

: pt maja 07, 2010 21:39
autor: Michał_1977
heyus1986, przecież to normalne po takich modach,że silnik będzie mocniej się grzał...
Dawka to raz,a dwa,że zwiększając ciśnienie na suszarce zwiększasz temperaturę powietrza doładowanego,którym silnik się sztacha.
Załóż ICka,większą chłodnicę np. od SBka i powinno być lepiej.
Temu gościowi od octu powiedz,żeby sobie nalał,ale oleju do głowy...i zapytaj go co w sytuacji,gdy ocet rozpuści kamień i większe kawałki zatkają jakiś kanał np.w głowicy...
Ja swojego pomęczę,to wskazówka jest przy przedostatniej kresce na skali i nie tragizuję :bajer:

: pt maja 07, 2010 21:45
autor: heyus1986
To czyli jest to normalne? ale to sie dzieje gdy mu depcze a jak spokojnie to nic wskazowka jest na pierwszej kresce. To czyli musze dorwac ic i zrobic fmic najlepiej a chlodnice to mam od passata b3 1.9d i jest naprawde duza

: pt maja 07, 2010 21:55
autor: Michał_1977
heyus1986 pisze:wskazowka jest na pierwszej kresce.
Czyli źle...
Wskazówka ma być w pionie (90*).W przeciwnym razie silnik jest niedogrzany i nie uzyskuje swoich parametrów.
Jak zrobiłeś dziurki w termostacie,to teraz ja zaklej lub zaspawaj hehehe :grin: ...robiąc te dziurki,mogłeś równie dobrze wywalić go.Termostat ma być szczelny,a wzrost temperatury powyżej 87* powoduje jego stopniowe otwieranie :bigok:

: pt maja 07, 2010 21:57
autor: heyus1986
to czyli w twoim tez podnosi sie temperatura jak mu depczesz? to czyli musze szukac ic tylko jaki najlepiej by pasowal?

: pt maja 07, 2010 22:03
autor: Michał_1977
heyus1986 pisze:to czyli w twoim tez podnosi sie temperatura jak mu depczesz?
A jak myślisz,że szronem silnik zaczyna obrastać? :grin:
Pewnie,że wzrasta.Tak jak wcześniej pisałem...

[ Dodano: 07 Maj 2010 22:03 ]
heyus1986 pisze:to czyli musze szukac ic tylko jaki najlepiej by pasowal?
Ja mam z Renault Master...

: sob maja 08, 2010 00:43
autor: grandi
Ja miałem identycznie przy dużej dawce , wskazówka od temp szła przy bucie w oczach .
Zmniejszyłem na godz 12 zmalało , ale koazło się że turbina się wy... i nie pompowała powietrz ile potrzeba teraz równo trzyma na połowie przy bucie idzie lekko 1V miały taką sama chłodnice jak SB

: sob maja 08, 2010 09:34
autor: BENITO
grandi, Nie miały takiej samej. W SB jest największa chłodnica jaką wsadzali do MK2, chyba nawet G60 ma taką samą. Jeśli masz taką samą jak w SB to znaczy że była rzeźba.

: sob maja 08, 2010 13:44
autor: xxxGlaDxxx
Michaś_1977 pisze: Jak zrobiłeś dziurki w termostacie,to teraz ja zaklej lub zaspawaj hehehe :grin: ...robiąc te dziurki,mogłeś równie dobrze wywalić go.Termostat ma być szczelny,a wzrost temperatury powyżej 87* powoduje jego stopniowe otwieranie :bigok:
Żałuje że nie zrobiłem zdjęcia przy wymianie mojego orginalnego termostatu ;) Ku twojemu zdziwieniu powiem że na tym pierścieniu dookoła miał małe fabryczne dziurki (zapobiegały całkowitemu zamknieciu obwodu jak termostat padnie ;) )

: sob maja 08, 2010 14:20
autor: Michał_1977
xxxGlaDxxx pisze:Żałuje że nie zrobiłem zdjęcia przy wymianie mojego orginalnego termostatu ;) Ku twojemu zdziwieniu powiem że na tym pierścieniu dookoła miał małe fabryczne dziurki (zapobiegały całkowitemu zamknieciu obwodu jak termostat padnie ;) )
Nie ma co porównywać fabrycznej roboty do dziur zrobionych wiertłem na własne życzenie :bajer:

: sob maja 08, 2010 14:23
autor: grandi
Obrazek
Czyli moja chłodnica nie jest największa ? do TD . wydawało mi się że to największa i że wszystkie TD ją miały mniejszą miały tylko D