Strona 1 z 2
Jetta A2 1,6TD JR grzeje sie...
: czw maja 06, 2010 09:48
autor: eMTi
Witam
jak już kilka osób na dupowóz kupiłem sobie jette 1,6TD wszystko fajnie ale wredota sie grzeje niesamowicie wskaznik do konca kontrolka miga :/ wentylator sie nie załacza dolna rura chłodnicy jest Letnia a górna gorąca az nie idzie dotknąc węże przy zbiorniczku zaczeły puszczac wode i pod autem i skrzynia cała mokra... czyżby termostat? czy może uszczelka pod głowicą??
z góry wielkie dzięki !
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
: czw maja 06, 2010 09:52
autor: koVWal
I ten Twoj temat powinien być już w koszu...
Wiesz dlaczego?
Jest takie coś jak Wyszukiwarka... Niedawno był przerabiany taki sam temat
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
oj chłopie chłopie
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
:D
Zobacz:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=327625
hehe
: czw maja 06, 2010 10:28
autor: munior
koVWal Mk2 pisze:I ten Twoj temat powinien być już w koszu...
Wiesz dlaczego?
Jest takie coś jak Wyszukiwarka.
To racja .A kolega
eMTi, niech sobie wymieni termostat
: czw maja 06, 2010 10:48
autor: koVWal
No niech od tego zacznie ale też coś może być z czujnikiem wentylatora, że się nie włącza.
: pn maja 10, 2010 13:07
autor: eMTi
termostat wywalony,wentylator podłaczony na krótko i dalej to samo grzeje sie ale wolniej ale i tak wywale wode zbiorniczkiem
: pn maja 10, 2010 14:31
autor: BENITO
Zostają ci do sprawdzenia 2 rzeczy:
1-pompa wody, czy jest sprawna
2- jeśli pkt pierwszy ok to uszczelka pod głowicą
: pn maja 10, 2010 18:11
autor: Michał_1977
Widziałem pacjenta,w którym była zdemontowana pompa wspomy,a podwójne kolo ślizgowe na pompie wody zostawione.Pasek od alternatora śmigał po wewnętrznym kole i pompa wody nie była napędzana tak jak trzeba,ale to tak w ramach ciekawostki
Pozdro
Temat wałkowany setki razy w dziale diesel...
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: pn maja 10, 2010 19:58
autor: eMTi
BENITO pisze:1-pompa wody, czy jest sprawna
na 90% działa sprawdzane ręcznie ręką....
: pn maja 10, 2010 20:54
autor: Ł-u-k-a-s-z
eMTi, to ci kolego uszczelka pod głowica została
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
: wt maja 11, 2010 08:31
autor: arwam
eMTi,
przewód idący od chłodnicy do zbiorniczka ten cienki sprawdź czy masz drożny.
w następnej kolejności sprawdź czy Ci nagrzewnica nie cieknie bo z doświadczenia wiem że potrafi dawać mylące objawy.
.
a jak tu będzie dobrze to dopiero wtedy sprawdź czy nie masz uszkodzeń w uszczelce i głowica obowiązkowo do zakładu na sprawdzenie szczelności.
staraj się nie planować głowicy chyba żę nie będziesz chciał w przyszłości podkręcać silnika.
[ Dodano: 11 Maj 2010 08:33 ]
na 90% działa sprawdzane ręcznie ręką....
jeśli nie wyjniesz jej i nie sprawdzisz że wirnik nie obraca się na osi to takie sprawdzenie nic Ci nie da.
trzeba wirnik zablokować i wtedy zobaczyć czy nie jest obluzowany.
i pasek masz dobrze napięty?
: wt maja 11, 2010 09:15
autor: eMTi
pasek dobrze napiety ale czasem przy wiekszym wcisnieciu pedału gazu zapiszczy. i przewód sprawdzałem i drozny jest
: wt maja 11, 2010 18:29
autor: arwam
eMTi pisze:ale czasem przy wiekszym wcisnieciu pedału gazu zapiszczy
zmień pasek i nawet na próbę załóż inną pompę wody przy okazji sprawdź czy chłodnica nie jest zawalona syfem.
i zobacz czy jak na zimnym silniku zaraz po odpaleniu przygazujesz do jakichś 3000rpm to czy przewód zmięknie jak silnik zwolni czy nie
jak nie to maszz winowajcę na dłoni
: wt maja 11, 2010 18:49
autor: eMTi
generalnie teraz jak odpalam silnik to dziwnie chodzi jak na 3 gary jak przygazuje 2x to jest ok
: wt maja 11, 2010 18:53
autor: arwam
eMTi, no to mozesz już zacząć głowicę zdejmować. na 99% to jest wina samej uszczelki lub głowicy.
przy okazji sprawdź nagrzewnicę bo ona potrafi burdelu narobić