Różnice w korbowodach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Różnice w korbowodach

Post autor: Velthar » śr maja 05, 2010 16:49

Witam czy korbowody w silnikach 1.9 TDI 1Z, AFN i podobne są takie same? Bo szukam jednego i na aukcjach nie podają czy to do AFN, tylko ogólnie do TDI.


Pozdrawiam



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » śr maja 05, 2010 16:58

1Z od AFN rozni sie turbem, ecu i wtryskami tylko, teszta ta sama


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » śr maja 05, 2010 17:00

A czy z ASV też podejdzie? bo mam możliwość za grosze dostać ??

Dzięki



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » śr maja 05, 2010 17:09

w etce pisze ze korbowod jest taki sam do :
AEY, 1Z, AHU, ALE, AFN

[ Dodano: 05 Maj 2010 17:12 ]
ASV raczej inny ma, to w sumie silnik z mk4, w etce po numerze czescie to nie ma nic ze byl w mk4
Ostatnio zmieniony śr maja 05, 2010 17:21 przez brynol, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » śr maja 05, 2010 17:12

Korbowód a nie wał:)

Kolega ma ASV w garażu i tak sobie leży jako grat. wiec mam możliwość od niego wziąć jeśliby pasował:)



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » śr maja 05, 2010 17:13

AGR, ALH, AHF, ASV co do mk4 ten sam do wymienionych silnikow

[ Dodano: 05 Maj 2010 17:15 ]
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » śr maja 05, 2010 17:18

Dzięki



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » śr maja 05, 2010 17:22

Velthar pisze:Korbowód a nie wał:)
poprawione :P


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » śr maja 05, 2010 21:29

brynol pisze:1Z od AFN rozni sie turbem, ecu i wtryskami tylko, teszta ta sama
Pompa wtryskowa i tłoki też są inne...



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr maja 05, 2010 21:49

tjwasiak pisze:Pompa wtryskowa i tłoki też są inne...
:shock: a czym się różni np.pompa ?bo do tej pory myślałem że jest taka sama


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » śr maja 05, 2010 22:05

tjwasiak pisze:tłoki też są inne...
moim zdaniem takie same sa, te 90 km wiecej daja wlasnie wtryski i turbo ze zmiennca geometria, no i inny program w ecu


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » czw maja 06, 2010 00:23

Czym się różnią tłoki nie powiem, ale inny nr części mają.
A pompa różni się choćby tym, że ta z 1Zta/AHU mimo że też 10mm słaba jest. Nawet ALE ma inną pompę (taką samą jak 1Z na rynki Ameryki Północnej). Co do wnętrzności pompy nie jestem się w stanie wypowiedzieć.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw maja 06, 2010 10:48

tjwasiak pisze:A pompa różni się choćby tym, że ta z 1Zta/AHU mimo że też 10mm słaba jest.
Czyli niczym konkretnym ,tak myslałem :chytry:
brynol pisze:moim zdaniem takie same sa, te 90 km wiecej daja wlasnie wtryski i turbo ze zmiennca geometria, no i inny program w ecu
Jest dokładnie tak jak piszesz


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw maja 06, 2010 11:38

Czyli niczym konkretnym ,tak myslałem :chytry:
konkretnie pompa z 1Z ma mniejsze cisnienie wewnętrzne i ma mniejszą wydajność - około 145-150KM podczas gdy AFN wydoli do 160-165KM

1Z i AFN mają jeszcze minimalnie rózne bloki - AFN ma mocniejsze użebrowanie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości