dawka paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

dawka paliwa

Post autor: maniek8855 » ndz maja 02, 2010 14:55

Witam
Panowie, długo szukałem i czytałem na forum podobne tematy ale odpowiedzi sie nie doszukałem, mam teraz silnik 1v z ori IC-em dołożonym prze ze mnie, zawór MBC, turbo ustawione na 1bar, teraz chcę zwiększyc dwake paliwa, tylko mam mały problemu na forum znalazłem poradę kolegi Zaprzala i trzeba bawić się wkręcając śrubokrętem śrubę na pompie z kontrą na klucz 13, tylko ja mam jakąś pompę starego typu, sam nie wiem bo nie mam tej śruby do regulacji dawki, jest jakaś na klucz 17, pompe mam oczywiscie z grzybem, jak mozna w inny prosty sposób zwiększyc dawke?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz maja 02, 2010 14:58

Fotkę podaj :bajer:



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » ndz maja 02, 2010 14:59

Mam takie zdjecie, mam nadzieję,ze uda sie cos ustalić npdst tej fotki, a jak nie to ójdę do golfa zrobić inne zdjecia :bigok: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6ce02.html
Ostatnio zmieniony ndz maja 02, 2010 15:00 przez maniek8855, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz maja 02, 2010 15:12

po foto widać że jest regulacja dawki :crazy:



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » ndz maja 02, 2010 15:18

Tutaj masz zaznaczone czerwona strzalka w jakim miejscu sie podkreca
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz maja 02, 2010 15:19 przez koVWal, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » ndz maja 02, 2010 15:24

vision pisze:po foto widać że jest regulacja dawki :crazy:
jednak faktycznie jest regulacja tylko ktoś zmienil nakretke i jest 15 a nie 13 i tym sie zasugerowalem i zacząłem szukac nakrętki 13 i to mi sie właśnie nie zgadzało, drobne zamiesznai, ale dzieki za podpowiedzi, przy okazji jak już utworzyłem nowy temat chciałem zapytać czy dużo daje przelotowy wydech? czy faktycznie czuc róznice w pracy turbiny?



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » ndz maja 02, 2010 15:26

No pewnie że dużo daje wolny wydech... Jednak szybciej spaliny wydostają się na zewnątrz... A co dokładnie zrobiłeś z wydechem? PIPA OUT tez zrobiles?

[ Dodano: 02 Maj 2010 15:30 ]
Turbo szybciej wstaje... A w tym miejscu czyli PIPA to tam srednica chyba jest 2cm więc trzeba to wywalic i powiekszyc... Jednak spaliny tam ciężko mają się przedostać... A wiesz czym większy przelot tym lepiej;]


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » ndz maja 02, 2010 20:23

Póki co wydech jest standard, jak już będę robił to przelot tylko pytam dlatego bo nie wiem czy warto :helm: , w tej chwili wywalilem kata i nic wiecej w wydechu nie robione, a dawką sie wlaśnie pobawiłem ale już dziś nie starczyło czasu na dokladne wyregulowanie obrotów, ale to chwila roboty :grin:



Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » ndz maja 02, 2010 21:06

ja mam zwyklego dieselka ale jak zrobilem przelotowy tlumik troszke glosniejszy ale za to w moim odczuciu jest zrywniejszy :)



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz maja 02, 2010 22:17

Panowie,temat został wyczerpany,a rozmowy o przelotowym wydechu gdzie indziej :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości